رئیس شورای اسلامی شهر به دستگاه های متصرف ارتفاعات جنوبی مشهد اخطار داد؛
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر برخی دستگاه‌های رسمی که تصرفاتی در ارتفاعات جنوبی داشته‌اند،دست از اقدامات خود برندارند،علاوه بر اعلام اسامی آن‌ها‌، از مراجع قانونی اقدام می‌کنیم.
کد خبر: ۴۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 10 June 2015
به گزارش تابناک مشهد، محسن انتظاری‌هروی در ابتدای هفتاد‌و‌دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد با انتقاد از دست‌اندازی برخی دستگاه‌های اجرایی به اراضی ارتفاعات جنوبی مشهد تاکید کرد:  همچنان‌که تا‌کنون با این موضوع باجدیت برخورد کرده‌ایم، این مسیر را ادامه خواهیم داد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: متاسفانه در روزهای گذشته یکی از این نهادها که درصدد تصرف بخش از اراضی ارتفاعات جنوبی مشهد بوده، با ممانعت ماموران شهرداری رو‌به‌رو شده و متاسفانه با این عزیزان درگیر می‌شود.
وی افزود: به این دستگاه اخطار می‌دهیم که اگر دست از تصرف خود برندارد، اقدامات قانونی را انجام داده و نام این دستگاه را نیز به‌صورت علنی برای اطلاع عموم مردم اعلام خواهیم کرد.
انتظاری در ادامه با تشکر از اقدامات انجام‌شده در توسعه و ایجاد خطوط قطار شهری در مشهد، تصریح کرد: امیدواریم بخشی از عقب‌ماندگی‌های ایجاد‌شده در این بخش جبران شود و شاهد بهره‌برداری از خط٢ قطارشهری در موعد مقرر باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین با اظهار‌ تاسف از فوت چند زائر عربستانی به‌دلیل مسمومیت در مشهد، گفت: درباره این حادثه تاسف‌بار به دستگاه‌های مرتبط تذکر می‌دهیم و می‌خواهیم موضوع را با جدیت پیگیری کرده و با خاطیان برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار