معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کاشمر از فعالیت 6 پایگاه اصلی اوقات فراغت در مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 18 June 2015
مهدی مهدوی در جلسه ستاد اوقات فراغت کاشمر گفت: با برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده 6 پایگاه اصلی به منظور ثبت‌نام و ساماندهی دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستان فعال شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های ورزشی 22 بهمن و خاتم‌الانبیاء، کانون‌های فرهنگی تربیتی لقمان و عاطفه‌ها، دارالقرآن و پژوهش‌سرا در زمینه ثبت‌نام متقاضیان شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های فرعی نیز در سطح مدارس آمادگی ثبت‌نام از دانش‌آموزان را دارند که در صورت به حدنصاب رسیدن، کلاس مربوطه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پروش کاشمر با اشاره به اینکه دبیری ستاد اوقات فراغت این شهرستان در سال گذشته بر عهده آموزش و پرورش کاشمر بوده است، یادآور شد: سال گذشته 4 هزار و 800 دانش‌آموز در قالب 16 پایگاه اصلی و 160 پایگاه فرعی در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، معارف و ورزشی آموزش دیدند.

مهدوی با بیان اینکه دستورالعمل‌های ابلاغی از استان بر ایجاد زمینه‌سازی برای کارآفرینی، اشتغال و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید دارد، تصریح کرد: امیدواریم ادارات و نهادهای مربوطه در حوزه اوقات فراغت بتوانند شرایط مناسب را برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار