رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: ۱۱۷ هزار انواع دارو‌های غیر مجاز از ابتدای امسال در خراسان رضوی کشف شده است.
کد خبر: ۵۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سرهنگ بهرام خسروی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: فردی که در سطح وسیع اقدام به تهیه و توزیع مکمل‌های ورزشی و قرص‌های انرژی‌زا غیر مجاز کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این اقلام غیر مجاز که در انباری در حاشیه شهر نگهداری می‌شد شامل قرص‌ها و دارو‌های غیر مجاز نیز می‌شد که از استان‌های جنوبی و تهران به مشهد مقدس انتقال داده شده بود تا در باشگاه‌های ورزشی غیر مجاز و زیر زمینی به فروش برسد.

رئیس پلیس قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از انتقال پرونده این مجرم 35 ساله به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: این فرد در گذشته سابقه کیفری نداشته و خودش عامل اصلی توزیع در مشهد مقدس بوده است.

خسروی همچنین از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به تهیه و توزیع شربت‌های ترک اعتیاد کرده بود خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازجویی و بازرسی از این مجرم که دارو‌های غیر قانونی خود را در میدان عدالت به فروش می‌رساند، مقدار قابل توجهی قرص ترامادول و شربت ترک اعتیاد کشف شد و پرونده آن به دادگاه انقلاب ارجاع داده شد.

وی عنوان کرد: افرادی که این اقدامات مجرمانه را انجام می‌دهند بیشتر ایرانی هستند که متاسفانه قشر جوان در پی استفاده از این دارو‌ها هستند.

رئیس پلیس قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در بیان جزئیاتی در مورد باند‌های قاچاق کالا گفت: در دستگیری این افراد، عامل جنایت با جاسازی اقلام در کامیون و اتوبوس، کالا‌های غیر مجاز را از تهران و یا سایر استان‌ها به مشهد مقدس آورده‌اند که خوشبختانه دستگیر شدند؛ اما افرادی که توزیع کننده این اقلام در سطح کشور بوده‌اند را با انتقال اطلاعات به پلیس مبارزه با قاچاق کالا در سایر استان‌ها اطلاع می‌دهیم.

خسروی تاکید کرد: 70 درصد دارو‌های غیر مجاز کشف شده متعلق به دارو‌های نیروزا و جنسی بوده که بخشی از آنها که توسط فضای مجازی به فروش می‌رسید که با پی‌گیری‌های صورت گرفته توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار