رئیس جمهور فرانسه درباره جدایی و بازگشت به ملی گرایی در اتحادیه اروپا هشدار داد.
کد خبر: ۵۰۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 06 October 2017
به گزارش تابناک : "امانوئل ماکرون"، نخست وزیر فرانسه در گفتگو با "زد دی اف" آلمان درباره جدایی و بازگشت اتحادیه اروپا به ملی گرایی  هشدار داده و گفت: این بدترین گزینه است.

وی جدایی اتحادیه اروپا و فقدان یک پروژه مشترک را بزرگترین خطر برای اروپا دانسته و گفت: افراط گرایان در اروپا افزایش پیدا کرده و به دلیل ناتوانی ما برای کمک به طبقه متوسط قدرتمند می شوند. ما باید برای هر یک از آن ها چشم اندازی برای آینده و پیشرفت را فراهم کنیم.

ماکرون همچنین تاکید کرد که برای غلبه بر بیکاری و نابرابری های اجتماعی به رشد اقتصادی نیاز هست. ماکرون همزمان انتقاد شدیدی به شرایط فعلی اروپا وارد کرده و از اروپایی سخن گفت که به خود تردید دارد و ناتوان از ساختن آینده است.

رئیس جمهور فرانسه همچنین گفت که دوازده سال گذشته سال های شک و تردید بوده است و می توان از نوعی جنگ داخلی در اروپا سخن گفت. کشورهای اروپایی بیشتر بر تفاوت ها تاکید کرده و خودخواهی از خود نشان دادند.

ماکرون همچنین اخیرا در یک سخنرانی یک اروپای سریع تر، کارآمدتر و قدرتمند تر و برخی اصلاحات برای محقق شدن این هدف را درخواست کرده که با استقبال آلمان و برخی کشورهای اروپایی دیگر هم روبرو شده است.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار