از سوی ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی صورت گرفت
معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی از به نمایش گذاشتن بخشی از کتیبه‌های حرمین سامرا با قدمت بیش از 200 سال در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 30 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید هاشم فیروزه‌ای در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس خراسان رضوی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مشارکت مردم خراسان رضوی نسبت به سایر مناطق برای بازسازی عتبات عالیات بیشتر است و نزدیک به 3 میلیارد تومان نذر نقدی آنها در سال گذشته به این ستاد نمونه‌ای از این ادعا است.

وی با بیان اینکه ساخت صحن امام رضا (ع) در امسال مهم‌ترین هدف ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی است، تصریح کرد: ترمیم مناره حرم مطهر حضرت زینب (س)، نصب سیستم‌های صوتی و امنیتی در حرم سامرا، ارسال یک درب منبت کاری شده حرم سامرا، آموزش خادمان حرمین سامرا در مشهد (که تاکنون از 320 نفر 220 خادم آموزش دیده‌اند) و ... از جمله فعالیت‌های اصلی ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی در امسال است.

معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی از به نمایش گذاشتن بخشی از کتیبه‌های حرمین سامرا با قدمت بیش از 200 سال و دو پرچم از حرم حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) برای تمسک جویی مردم در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.

وی گفت: سه ماه نخست امسال حدود 300 میلیون تومان نذورات نقدی مردم خراسان رضوی به شماره حساب مردمی ستاد عتبات عالیات این استان واریز شده که نسبت به سه ماه اول سال گذشته، رشد خوبی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار