مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: این مجتمع گازی حیاتی‌ترین صنعت و مرکز اقتصادی در شمال شرق کشور است.
کد خبر: ۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 07 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ناصر اسلامی در جلسه هم‌اندیشی مدیران ارشد این مجتمع گازی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرخس اظهار کرد: با توجه به اینکه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در منطقه سرخس واقع شده است واحدهای تصفیه گاز این پالایشگاه، گاز مورد نیاز 6 استان کشور را تامین می‌کند.

وی با اشاره به الحاق واحد ذخیره‌سازی شوریجه به پالایشگاه خانگیران اظهار کرد: این واحد توسط نیروهای بومی منطقه و مهندسان سخت کوش صنعت نفت و گاز راه‌اندازی شد و باید اعلام کنیم 60 درصد نیروهای پیمانکاری شاغل در منطقه عملیاتی خانگیران بومی و همچنین 40 درصد نیروهای رسمی از شهرستان سرخس هستند.

اسلامی تصریح کرد: با توجه به تجربه و تخصص پیمانکاران بومی، کار تعمیرات اساسی امسال در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به این عزیزان سپرده شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه بخشی از خدمات پالایشگاه گاز مربوط به شهرک‌های مسکونی است، خاطرنشان کرد: با توجه به پرداخت عوارض شهرداری باید خدمات شهری شهرک‌های مسکونی کارکنان در سرخس توسط شهرداری انجام می‌گرفت لیکن در راستای مساعدت و همیاری، این بخش از خدمات نیز توسط خود شرکت انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار