مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: با تلاش‌های انجام شده توسط مددکاران و امدادگران این نهاد در ماه مبارک رمضان 120 حامی خیر و نیکوکار جذب طرح اکرام این شهرستان شدند.
کد خبر: ۶۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 21 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی غلامرضا التفاتی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هم‌اکنون یک‌هزار و 910حامی خیر و نیکوکار حمایت مادی و معنوی 351 یتیم تحت پوشش را برعهده دارند.

وی اظهار داشت: علاوه بر کمک‌های ارائه شده از سوی کمیته امداد هر حامی ماهیانه مبلغ 70 تا 100 هزار تومان را به حساب ایتام واریز می‌کند.

وی افزود: در راستای حمایت مادی و معنوی از فرزندان خانواده‌های از کارافتاده و بیمار هم‌اکنون 550 حامی نیکوکار حمایت از 140 خانواده تحت پوشش را عهده‌دار شدند و ماهیانه مبلغ 30 تا 50 هزار تومان به حساب این خانواده‌ها واریز می‌کنند که تأثیر بسزایی در اقتصاد این خانواده‌ها دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد افزود: هم‌اکنون تعداد 2 هزار و 762خانوار با جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر تحت پوشش خدمات متنوع حمایتی این نهاد هستند.

التفاتی همچنین از اطعام بیش از 7 هزار نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تایباد در ماه مبارک رمضان با کمک خیران و نیکوکاران خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد افزود: در ماه مبارک رمضان یک‌هزار و 760 سبد غذایی شامل گوشت قرمز و سفید، برنج، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن و چای خشک بین خانواده‌ها و ایتام تحت پوشش و درب منازل توزیع شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان 2 هزار و 500 پرس غذای گرم تهیه شده توسط خیران و نیکوکاران و توسط امدادگران درب منازل مددجویان تحت پوشش توزیع شد.

التفاتی اظهار داشت: با کمک‌های ارائه شده از سوی خیران، پرسنل ادارات، نهادها و در هفته اکرام ایتام از پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تا 21 ماه مبارک رمضان سالروز شهادت مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی (ع) با پهن‌کردن سفره‌های افطاری در حسینیه‌ها، تکایا و مساجد و ساختمان اداری امداد یک‌هزار و 500 نفر از خانواده‌های مددجو و ایتام تحت پوشش اطعام شدند.

وی افزود: در مجموع و با اعتباری بالغ بر 91 میلیون تومان بیش از 7 هزار نفر از مددجویان و ایتام تحت پوشش اطعام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار