سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: پژوهشگاه پزشکی ورزشی در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 22 July 2015
تورج تقی‌خانی در دیدار با اعضا هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی که در خانه معلم سجاد برگزار شد اظهار داشت: روش‌های علمی در ورزش جایگزین روش‌های سنتی شود تا بتوان از این طریق پیشرفت در ورزش را مشاهده کرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: مسئله‌ای که وجود داردو باید به صراحت آن را بگویم این است که ما متاسفانه در علم ورزش سال‌ها در جا زده‌ایم اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که این ضربه‌های چندین سال اخیر راجبران کنیم که یکی از این اقدامات راه‌اندازی پژوهشگاه پزشکی ورزشی در شهر مقدس مشهد است.

تقی‌خانی بیان کرد: از زمانی که مسئولیت سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفته‌ام به دنبال این بوده‌ام که همچون ورزش که روز به روز پیشرفت می‌کند به همان اندازه علم ورزش نیز پیشرفت کند چرا که نکته‌ای که وجود دارد این است که برای پیشرفت در ورزش باید از روش‌های علمی استفاده کرد و به یاد داشت که ورزش علمی با راه‌های سنتی پیشرفت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: کار بسیار سختی است که بتوانیم ورزشکارانی را با روش‌های سنتی رشد کرده‌اند را به سمت روش‌های علمی سوق دهیم اما این امر امکان پذیر است چراکه ورزش باید پیشرفت کند و برای پیشرفت ورزش باید بتوانیم ورزش علمی را به پای کار آوریم.

تقی‌خانی تصریح کرد: یکی از عللی که می‌گوییم تمامی رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال باید با این فدراسیون همگام شوند این است که بتوانند بازیکنان خود را آنالیز و از علم ورزش در این رشته استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار