مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی گفت: 240 دستگاه خودروی ون برای توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستایی در خراسان رضوی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 23 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد اظهار کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با صندوق کارآفرینی امید و دو شرکت خودرویی، به منظور توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستایی 240 دستگاه خودروی ون با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واجد شرایط در استان خراسان رضوی واگذار می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی افزود: در این طرح معادل 80 درصد قیمت خودروی ون، تسهیلات با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 5ساله اعطا می‌شود، قیمت خودروها حدود 75 میلیون تومان و در دو نوع بنزینی و دیزلی است.

وی درباره شرایط متقاضیان برای دریافت این خودروها ادامه داد: دارا بودن کارت هوشمند راننده یا همان برگ فعالیت روستایی یا بین شهری، سکونت در روستا به تائید دهیاری یا دیگر مراجع ذی‌صلاح و ارائه تعهد برای فعالیت در مسیرهای حمل و نقل روستایی مورد تائید از جمله شرایط متقاضیان برای دریافت این خودروهاست.

وحدتی فرد اظهارداشت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت اینترنتی این اداره‌کل به آدرس www.razavirmto.ir مراجعه کنند و شماره تلفن 37650161 داخلی 155 نیز پاسخگوی سئوالات احتمالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار