رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی گفت: از پارسال تا پایان خردادماه امسال برای ٤٠٠ باشگاه ورزشی در سطح کلان‌شهر مشهد اخطار پلمپ صادر شده است.
کد خبر: ۶۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 25 July 2015
دکتر سیدرضا گلدوزیان نداشتن مجوز و نیز فروش داروها و مواد مکمل را از عمده‌ترین علل صدور اخطاریه برای این باشگاه‌ها اعلام و بیان کرد: ١١٠ باشگاه از این تعداد به دلیل ادامه فعالیت‌های غیرمجاز پلمپ شدند و بقیه در مرحله اخذ مجوز و رفع تخلف قرار دارند.

وی با تأکید بر ممنوعیت فروش هر نوع پودر مکمل و دارو در باشگاه‌های ورزشی افزود: بخش عمده تخلفات و فروش داروها در باشگاه‌های بدن‌سازی صورت می‌گیرد. لذا بازرسی و نظارت بر فعالیت آن‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی ادامه داد: بازرسی و نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی به‌صورت مداوم انجام می‌شود و چنانچه برای باشگاهی اخطار صادر شود باید در بازه زمانی ١٠ روز نسبت به رفع تخلف اقدام شود.

وی گفت: در صورت تعلل باشگاه در رفع تخلف، از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود اما ٨٥ درصد باشگاه‌های ورزشی پس از بازرسی و صدور اخطاریه نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کنند.

گفتنی است هزار و ٣٠٠ باشگاه در ٣٠ رشته ورزشی در سطح کلان‌شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت دارند که فعالیت ٦٠٠ باشگاه از این تعداد غیرمجاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار