توسط دانشگاه مجازی قرآن و حدیث خراسان رضوی:
دانشگاه مجازی قرآن و حدیث خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در دو رشته علوم حدیث و علوم معارف قرآن در مقطع کارشناسی، بدون کنکور از کلیه متقاضیان، طی پنجم تا دهم مردادماه ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۶۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 31 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید جلال حسینی، مسئول نمایندگی دانشگاه علوم قرآن و حدیث خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا، از شروع پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه مجازی قرآن و حدیث خراسان رضوی خبر داد و افزود: این دانشگاه همزمان با سراسر کشور در دو رشته علوم حدیث و علوم معارف قرآن به صورت مجازی از کلیه متقاضیان ثبت نام به عمل می‌آورد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دانشگاه بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) است، ادامه داد: کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند از پنجم تا دهم مردادماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام کنند.

حسینی با اشاره به اینکه ثبت نام در این دانشگاه هیچگونه محدودیت سنی ندارد، ابراز کرد: کلیه متقاضیان خانم و آقا که دارای مدرک پیش دانشگاهی بوده و یا بتوانند مدرک پیش دانشگاهی خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه اخذ کنند، و همینطورافرادی که دارای دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای باشند، می‌توانند اقدام به ثبت نام در این دانشگاه کنند.

مسئول نمایندگی دانشگاه علوم قرآن و حدیث خراسان رضوی با اعلام اینکه تحصیل در این مرکز به صورت کاملا غیر حضوری و اینترنتی است، اظهار کرد: آموزش در این دانشگاه از طریق شبکه اینترنت و یا لوح های فشرده دروس بوده و برگزاری آزمون‌های پایان هر نیمسال نیز در بیش از 50 حوزه آزمون داخل و خارج کشور انجام می‌شود.

وی در خصوص شهریه این دانشکده نیز افزود: شهریه این دانشگاه برای مقطع کارشناسی، یک میلیون ریال و کارشناسی ارشد دو میلیون و 750 هزار خواهد بود که به ازای هر واحد درسی نیز متغیر است.

حسینی، آشنایی با معارف و علوم قرآن و اهل بیت(ع)، دریافت مدرک رسمی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، استفاده از معافیت تحصیلی برای داوطلبان برادر و امکان تحصیل همزمان در دیگر مراکز یا رشته‌های آموزش عالی را از جمله مزایای تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد.

وی همچنین اظهار کرد: در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث تنها به ارائه متن اکتفا نمی‌شود، بلکه تلاش شده تا با به کارگیری امکانات و ابزارهای پیشرفته چندرسانه ای و تعاملی، محیط کلاس بازسازی و از فرایند یادگیری اطمینان حاصل شود.

مسئول نمایندگی دانشگاه علوم قرآن و حدیث خراسان رضوی ادامه داد: نتایج نهایی، دهه دوم شهریورماه و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد و از پذیرفته‌شدگان به صورت حضوری ثبت نام به عمل می آید.

یادآور می شود، متقاضیان برای اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانند به پایگاه اینترنتی دانشگاه مجازی قرآن و حدیث به نشانی www.vu.qha.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 37263216 - 051 نمایندگی دانشگاه علوم قرآن و حدیث خراسان رضوی، مرکزعلوم قرآنی یاسین تماس گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار