مدیرکل فرهنگی استانداری خراسان رضوی:
مدیرکل فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: «درونی کردن ارزش‌ها» مهم‌ترین کار ویژه کانون پرورش فکری است.
کد خبر: ۶۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 01 August 2015
سیدکمال‌الدین حسینی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان رضوی اظهار داشت: در نفوذ اجتماعی و تاثیرگذاری فرهنگی سه سبک نفوذپذیری اجتماعی را شاهد هستیم که شامل متابعت، کار رسانه‌ای و درونی کردن ارزش‌ها است.

وی افزود: قدرت جزء اصلی سبک متابعت است که متاسفانه به‌عنوان ساده‌ترین و راحت‌ترین روش در سیاق مدیریتی به‌کار برده می‌شود؛ علاوه بر کار رسانه‌ای که موجب کشش و جذابیت در انسان می‌شود، رو کردن به عنوان آموزش قابلیت رفتار انسان‌ها که به‌عنوان پایدارترین شیوه نفوذ اجتماعی است در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی درونی کردن را عملی دانست که در کانون پرورش فکری و فرهنگی به صورت علمی انجام می‌شود و تاکید کرد: این کانون به دنبال درونی کردن ارزش‌ها است.

حسینی تصریح کرد: بسیاری از مسائلی که در روز با آنها درگیر هستیم ناشی از مسائل فرهنگی است، 80 درصد از جرایم در 20 عنوان خلاصه می‌شود که 16 مورد از آنها مرتبط با مسائل فرهنگی است.

وی اعتقاد خود را بر اثرگذاری مثبت کانون در مسائل فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: در واکاوی آنچه در اطراف ما در حال رخ دادن هستند، درمی‌یابیم که همه آن‌ها ریشه در مسائل فرهنگی دارند که این مسئله بیش از پیش بر اهمیت کانون می‌افزاید که خوشبختانه کانون توانسته است در این حوزه جزء مدرن‌ترین بخش‌های اثرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار