رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد عنوان کرد:
رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد با اشاره به بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران به ساخت‌وساز مسکن در مشهد، گفت: پیش‌بینی ما این بوده که از اواخر شهریور بازار خرید و فروش مسکن در مشهد رونق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 01 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی صادق عابدزاده امروز در گفت‌وگو با فارس از رونق بازار معاملات مسکن از اواخر شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: پس از گذشت فصل مدارس و به وی‍ژه بعد از ماه مبارک رمضان شاهد رونقی در بازار رهن و اجاره مشهد بوده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر با وجود افزایش 15 تا 20 درصدی اجاره‌بها، رفت و آمد خوبی در بازار رهن و اجاره به وجود آمده اما در موضوع خرید و فروش و معاملات همچنان این رکود 2 ساله ادامه دارد و پیش‌بینی ما این بوده که از اواخر شهریور بازار خرید و فروش مسکن رونق پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد با بیان اینکه در حال حاضر شکاف بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن بسیار زیاد شده، یادآور شد: رونق قابل انتظار در بازار مسکن هنوز ایجاد نشده و البته نباید از ذکر این نکته غافل شد که زنجیره‌ای از عوامل سبب رکود این بازار شده است.

عابدزاده با اشاره به رکود ساخت‌وساز و ارتباط آن با رکود بازار مسکن گفت: در شرایط رکود 2 ساله بازار مسکن شاهدیم که سرمایه‌گذار رغبتی به سرمایه‌گذاری در بخش ساخت‌وساز ندارند، پس در نتیجه این رکود در کاهش سرمایه‌گذاری در بازار ساخت و ساز مسکن تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر رونق بازار خرید و فروش مسکن از اواخر شهریور ماه پیشنهاد ما به متقاضیان خرید این بوده که پیش از فصل رونق، مبادرت به خرید مسکن و ملک کنند، چرا که همزمان با رونق در بازار شاهد افزایش قیمت‌ها نیز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار