عملیات بازرسی و ارزیابی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی تا ١٧ اسفند سال جاری به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱ 22 February 2015

این خبر را مدیرکل فنی استانداری خراسان رضوی اعلام می‌کند و می‌افزاید: در دوره جدید بازرسی‌هایی که داشتیم، ٣هزار و ٩٢٩پروژه از نظر پیشرفت فیزیکی بررسی شدند.

محسن کوهی اعتباری را که از بابت این بازرسی‌ها هزینه شده است ٦٨٦میلیارد تومان عنوان می‌کند و می‌گوید: این برنامه‌های نظارتی در دو ساختار کمی و کیفی جمع‌بندی می‌شوند و نتایج آن‌ها تحصیل می‌شود.

این مقام مسئول از توقف پروژه‌هایی می‌گوید که به ضعف در اجرا دچارند یا در کل اجرا نشده‌اند و می‌افزاید: از لحاظ کیفی نیز این پروژه‌ها در پنج بخش «عالی»، «خوب»، «متوسط»، «ضعیف» و «بی‌نظر» طبقه‌بندی می‌شوند و نتیجه هر پروژه به‌صورت کتبی در اختیار مسئول پروژه قرار می‌گیرد.

مدیرکل فنی استانداری خراسان رضوی تاکید می‌کند: بخشی از پروژه‌هایی که بازرسی می‌شوند، مربوط به مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و بخش دیگر آن نیز همان‌هایی هستند که ارگان‌هایی نظیر شهرداری، مدیریت بحران استانداری، شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل نوسازی مدارس استان، اجرایشان را عهده‌دار شده‌اند.

به گفته او، مشهد با داشتن ٥٤٢ پروژه و اعتباری بالغ بر ٢١٧میلیارد تومان، در میان دیگر شهرستان‌ها به لحاظ تعداد پروژه‌های عمرانی و اعتبار، پیشتاز است.

این مقام مسئول همچنین می‌گوید که به واسطه بازرسی‌های ویژه‌ای که در دوره‌های گذشته از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در استان انجام شده، پیشرفتی ٤٣درصدی در آن‌ها رقم خورده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار