فرماندار سبزوار از تشکیل 9 کمیته در فرمانداری سبزوار برای برگزاری برنامه‌های هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 03 August 2015
احمد برادران در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت با بیان اینکه این هفته فرصت مهمی برای نشان دادن دستاوردهای نظام است، اظهار داشت: دولت‌های مختلفی از ابتدای انقلاب اسلامی با رای مردم منتخب شده‌اند و این هفته فرصت مهمی برای نشان دادن خدمات همه دولت‌ها به مردم است.

وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته تصریح کرد: دولت در دورانی منتخب مردم شد که با محدودیت‌های مالی مختلفی روبه‌رو بود و با این وجود براساس آمار رکورددار خدمت از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است.

برادران بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت حل موضوع هسته‌ای بود، خاطرنشان کرد: توفیقات به دست آمده در این زمینه متعلق به همه ملت ایران و نظام است و فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در زمینه حمایت از این توافق نشان از این مسئله دارد.

وی اضافه کرد: امروز هجمه‌های زیادی نسبت به دولت و خدمات نظام از سوی رسانه‌های بیگانه صورت گرفته و هدف از این مسئله کم فروغ نشان دادن زحمات انجام شده است که در این زمینه رسانه‌های داخلی در حوزه صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری‌ها نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت به مردم به ویژه نسل‌های جوان دارند.

فرماندار سبزوار با اشاره به تعیین 9 کمیته برای برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دولت در شهرستان ادامه داد: مهم‌ترین رویکرد هفته دولت در امسال توجه به ویژه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی است که در این راستا نشست شورای اداری تحت عنوان روز و میز خدمت در محل جایگاه نماز جمعه تشکیل و به مسئولان ادارات بدون واسطه ارائه خدمت می‌کنند.

برادران افزود: از ویژه برنامه‌هایی هم که در این هفته برگزار می شود شامل ،بازدید از صنایع موجود در شهرستان، برگزاری یادواره شهدای کارمند، سرکشی از خانواده 34 شهید دولت و برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دولت است.

وی با تأکید بر اینکه امروز در برگزاری مراسمات هفته دولت حراست از بیت‌المال باید مورد توجه باشد، گفت: تبلیغات‌های محیطی و تزئینات شهری در این حوزه باید متعارف و با توجه حفظ حقوق مردم و بیت‌المال صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار