مدیر کمیته امداد امام خمینی خلیل‌آباد گفت: امسال برای ایجاد اشتغال به 250 نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان از ابتدای شهریور ماه تسهیلات داده می‌شود.
کد خبر: ۷۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ 06 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدرضا حسین‌پور در گفت‌وگو با فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: امسال برای ایجاد اشتغال به 250 نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان از ابتدای شهریور ماه تسهیلات داده می‌شود.

وی به آموزش و مهارت‌آموزش مددجویان زیرپوشش از سوی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: تعداد 60 نفر از دختران و پسران زیر پوشش کمیته امداد دوره‌های 40 روزه در رشته‌های منجوق دوزی، خیاطی، کار با چرم، کفش‌دوزی، عروسک‌دوزی، کشت زعفران و کشت گیاهان گلخانه را گذرانده‌اند و به آنها مدرک فنی و حرفه‌ای داده شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خلیل‌آباد، هدف از اعطای تسهیلات اشتغالزایی و برگزاری دوره‌های آموزشی به مددجویان را با هدف خودکفایی آنها دانست و تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد می‌خواهیم آنها با عزتمندی زندگی خود را دنبال کنند و دیگر نیازی به کمک این نهاد نداشته باشند.

حسین‌پور همچنین از اعزام 120 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد خلیل‌آباد به مدت دو روز به مشهد مقدس به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار