نایب رئیس چهارم اتاق بازرگانی ایران:
نایب رئیس چهارم اتاق بازرگانی ایران گفت: رشد اقتصادی منوط به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی است.
کد خبر: ۷۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 09 August 2015
غلامحسین شافعی در دومین جلسه ماهانه هیأت نمایندگان دوره هشتم اتاق‌های سراسر کشور که در محل هتل درویشی مشهد برگزار شد، رفع تحریم‌ها را یک اقدام بزرگ و در خور تقدیر دانست و اظهار کرد:‌ آنچه اهمیت دارد این است که ما باید به این مسئله توجه کنیم که چگونه از شرایط جدید استفاده کرده و مسیر مناسبی را برای فعالان اقتصادی داخل کشور هموار کنیم.

نایب رئیس چهارم اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: رشد اقتصادی و افزایش اشتغال منوط به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: ما در تجهیز پس‌اندازها و نیز اقتصاد کشور با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم که تا زمانی که این مشکلات حل نشود، تأمین منابع مالی نه تنها نمی‌تواند به‌عنوان یک فرصت مورد استفاده قرار بگیرد، بلکه مشکل‌زا نیز می‌شود.

شافعی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات ما در این سال‌ها فاصله گرفتن تولیدات ما در مقایسه با تولیدات جهانی بوده، در حالی که مصرف ما از مصرف جهانی پیروی می‌کند.

وی متذکر شد: ما در بخش تولیدات داخلی با تولید کالاهایی روبه‌رو هستیم که به زودی از بازار منسوخ می‌شوند.

نایب رئیس چهارم اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه اگر بستر مناسب جهت رقابتی شدن فضای اقتصادی ایجاد نشود، کالاها قابل صادر شدن نیست، بیان کرد: اتاق‌ها آمادگی کامل دارند که صادقانه در کنار دولت و مسئولان حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار