عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: تشکل «انصار معروف» با هدف ترویج امر به معروف در مشهد راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 10 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام علی اصغر لطفی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هم اکنون در حوزه جهاد، ایثار و شهادت اقدامات خوبی به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون 270 فرزند شهید و حدود 3 هزار بسیجی در شهرداری مشهد فعال هستند که بیشتر آنها دارای مدارک بالای تحصیلی هستند.

رئیس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد افزود: باید برای این تعداد که توانایی‌های بالایی دارند مدارج بالایی در نظر گرفته شده و در مسئولیت‌های مدیریتی ظرفیتشان مورد استفاده قرار بگیرد.

لطفی با اشاره به اقداماتی که برای هماهنگ سازی تشکل‌های انقلابی در دستور کار قرار گرفته است خاطرنشان کرد: بنا بر این است که تشکلی به نام انصار معروف برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور شکل داده شود.

وی افزود: برای شکل دهی این موضوع باید مکانیسمی طراحی شود که امر به معروف در تمام ابعاد به ویژه در شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد به وجود بیاید و خود اعضای خانواده شهرداری و شورای شهر نیز برای عملکرد خود مورد امر به معروف قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با زمینه‌هایی که نیاز به امر به معروف و نهی از منکر بسیار محسوس است تاکید کرد: یکی از این حوزه‌ها، مسائل مالی و پرداختی‌هایی است که برای مدیران شهرداری در نظر گرفته می‌شود.

لطفی افزود: معاون سابق مالی و اداری شهرداری مشهد اعلام کرده بود که دریافتی مدیران شهرداری بین 3 تا 7 میلیون تومان بوده و بر مبنای همین اعلام نیز بودجه‌های مربوط به حقوق و مزایا بسته شده ولی هم اکنون عنوان شده که مبلغ دریافتی مدیران بسیار بالاتر از این ارقام باید باشد.

وی تصریح کرد: این مبالغی است که ما قطره قطره از جان مردم با عناوین مختلف مانند مالیات، عوارض، هزینه پروانه و غیره دریافت می‌کنیم و باید برای خرج کردن آنها نهایت دقت را به کار برد.

رئیس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد گلایه‌هایی که مردم در بسیاری از مسائل مدیریت شهری دارند را به جا دانست و خاطرنشان کرد: وقتی به راحتی بیت المال در اختیار افراد قرار می‌گیرد باید ارزیابی کرد که تا چه حد مدیر و یا آن فرد موفق عمل کرده و تا چه حد توانسته به مسئولیت‌های محوله خود به درستی رسیدگی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار