مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: باید با مشارکت اولیاء و دانش‌آموزان امسال را سال ویژه قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش بدانیم.
کد خبر: ۷۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 11 August 2015
محمدرضا مسیب‌زاده در مراسم افتتاحیه سی‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌‌آموزان دختر سراسر کشور در اردوگاه ثامن‌الحجج (ع) مشهد اظهار داشت: هدف اصلی ما میل به تربیت قرآنی است و لذا هدف با محوریت فراگیربودن فعالیت‌ها انجام می‌شود که برگزاری این مسابقات نمونه‌ای از اهداف کلی است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی مرحله مدرسه‌ای مسابقات است، افزود: هر هدفی می‌خواهد اتفاق بیفتد باید در سطح مدرسه باشد تا در نهایت به کشور برسد.

مسیب‌زاده ادامه داد: از اولیاء دعوت می‌کنیم و لذا بنا داریم امسال را سال ویژه قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش بدانیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهداف دیگر افزود: اثربخشی و مشارکت‌جویی از دیگر اهداف است که با تمام توان در برنامه‌ها حضور داشته باشیم و مورد سوم نیز مشارکت‌پذیری در بخش‌های مختلف و ارگان‌هاست که به‌نوعی در فعالیت‌های قرآنی حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشت که هرآنچه در زمینه قرآن و عترت عمل می‌شود به منظور تکمیل دیگر فعالیت‌هاست و هدف نهایی میل به فعالیت‌های قرآنی است.

در ادامه این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خطاب به جمع حاضر اظهار داشت: شما که هم‌نوایی با قرآن را انتخاب کردید این رستگاری نهایی در انتظار شماست و می‌توان نور رستگاری را در چهره شما مشاهده کرد لذا شما الگوی ما و منتخبی از دیگر دانش‌‌آموزان هستید.

براتعلی منصوریان افزود: یقین بدانید خداوند شما را کمک کرده و در این جلسه دعوت کرده است لذا این شعله‌ای که شما برافروختید خاموش نمی‌شود،‌ اینکه شما در کنار حرم مطهر حضرت رضا (ع) هستید نشان می‌دهد به منبعی وصل شده‌اید که هیچ وقت خاموش نمی‌شود و باید این ضمیر آگاه را به عنوان سوغات به شهرهای خود ببرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار