امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد:
امام جمعه موقت بردسکن گفت: آمریکا و دیگر سرسپردگان او هجمه خود را روی جوانان متمرکز کرده‌اند و باید هوشیار باشیم و بدانیم غربی‌ها و در راس آنها آمریکا و کشورهای اروپایی هدف ضربه‌‌زدن به کشور اسلامی ما را دارند.
کد خبر: ۷۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰ 15 August 2015
حجت‌الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن به سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی از فروشگاه‌های پوشاک با نوع لباس و مانکن به نمایش گذاشته خود، سبب رنجش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شده‌اند.

امام جمعه موقت بردسکن گفت: مسئولان باید به صورت جدی با این موارد برخورد کنند و نگذارند چهره بازار اسلامی را مخدوش نمایند، لذا امر به معروف و نهی از منکر در همین راستاست و باید همه به این موضوع توجه کنند.

امام جمعه بردسکن گفت: دختران باید با پاکدامنی و عفت جایگاه و ارزش خود را حفظ کنند و به دور از خودنمایی با پوشیدن لباس‌های اسلامی به فرهنگ ترویج اسلامی کمک نمایند.

وی گفت: دختران حسنات هستند و پسران نعمت، لذا در رابطه با حسنات از ما باز پرسی می‌شود، زیرا دختران امروز مادران فردا هستند.

امام جمعه موقت بردسکن اظهار داشت: آمریکا و دیگر سرسپردگان او هجمه خود را روی جوانان متمرکز کرده‌اند و باید هوشیار باشیم و بدانیم غربی‌ها و در راس آنها آمریکا و کشورهای اروپایی هدف ضربه‌‌زدن به کشور اسلامی ما را دارند.

خطیب جمعه بردسکن این شهرستان را در مسیر جاده ولایت نام برد و گفت: دستگاه‌های اداری و خدماتی و نیز اصناف و بازاریان شهر را به گونه‌ای آذین‌بندی نمایند که با تردد زائران این نگاه برای آنها تداعی‌کننده مسیر جاده ولایت باشد.

وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع) افزود: در ایام دهه کرامت ده‌ها برنامه فرهنگی مذهبی در این شهر برگزار می‌شود.

مصوری با تقدیر از حضور مردم در مراسم سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: آزادگان عزیز جزو صبورترین انسان‌ها هستند.

وی با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی از 47 آزاده سرافراز بردسکنی تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار