مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد:
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: تربیت فرزندان بر عهده دختران امروز و مادران فردا است و به همین سبب رویکردهای قرآنی و دینی ویژه‌ای برای دختران در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 15 August 2015
محمدرضا مسیب‌زاده در آیین اختتامیه سی و سومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر کشور در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از برگزاری مسابقات قرآن دختران و پسران دانش‌آموزی حدود یک هزار و 400 نفر از شرکت‌کنندگان، مربیان و سرپرستان نیز حضور داشته‌اند.

وی بر ضرورت الگوی اخلاقی و معرفتی دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: داشتن الگوی اخلاقی و معرفتی مناسب می‌تواند ریشه ایمان دانش‌آموزان را تقویت کند که این الگوها باید از ائمه اطهار(ع)، صالحان، شهدا، اولیای دین باشد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش پیرامون برنامه‌ریزی‌های بلند مدت در حوزه فعالیت‌های قرآنی تصریح‌کرد: محل برگزاری مسابقات در دو برنامه بلند مدت پنج ساله مشخص شده است و خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه نور رضوی میزبان ثابت و همیشگی مسابقات است و متناسب با شرایط یکی از دو بخش پژوهش و یا آوایی در این شهر برگزار می‌شود.

مسیب‌زاده در زمینه میزبانی‌های آینده مسابقات قرآن، عترت و نماز بیان کرد: میزبانی مسابقات قرآن در تابستان95 استان همدان، در تابستان 96 استان تهران، در تابستان 97 اردبیل و در تابستان 98 استان زنجان است.

وی در زمینه رویکردهای قرآنی ویژه دختران دانش‌آموز خاطرنشان‌کرد: تربیت فرزندان بر عهده دختران امروز و مادران فردا است و به همین سبب رویکردهای قرآنی و دینی ویژه ای برای دختران در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار