در سفر وزیر ارتباطات به مشهد عنوان شد:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌صورت جدی از پروژه‌های زیرساختی مرتبط در خراسان‌رضوی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۷۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا محمود واعظی در آئین معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی از حمایت‌های وزارتخانه متبوعش برای رسیدگی به زیرساخت‌های این استان خبر داد.

کریدور علمی و فناوری رضوی شتاب می‌گیرد

وی از سرعت‌گرفتن روند اجرای پروژه کریدور علمی و فناوری رضوی خبر داد و ضمن ابراز خرسندی از حضورش در مشهد، اضافه کرد: خدمت در استانی که به امام رضا(ع) نسبت دارد، توفیق بزرگی است که باید از آن به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

توجه به آی.تی برای افق ٢٠١٧

استاندار خراسان‌رضوی نیز در این مراسم گفت: با توجه به جایگاه استان در تقسیم‌کار ملی و تردد سالانه حدود ٣٠میلیون زائر داخلی و خارجی به آن، تأمین زیرساخت‌های ارتباطی را باید مهم ارزیابی کرد.

علیرضا رشیدیان با اشاره به انتخاب مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ٢٠١٧، افزود: باید توجه به حوزه فناوری و اطلاعات مدنظر قرار گیرد.

وی تحقق کریدور علمی و فناوری رضوی را یکی از مطالبات جدی استان در این حوزه دانست و بر لزوم تسریع در اجرایی‌شدن آن تأکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان این مراسم ضمن تشکر از خدمات و زحمات مهندس تقی‌آبادی سرپرست پیشین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی، محمدرضا خلیلی را به‌عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی کرد. خلیلی، مدیریت دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت شبکه استانداری خراسان‌رضوی را در کارنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار