از 31 مرداد 94:
رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه‌های آسمانی در مشهد از 31 مرداد 94 با میزبانی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 20 August 2015
محمد حسین عبداللهی در نشست خبری پیرامون برگزاری هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه‌های آسمانی در سالن اجتماعات ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی اظهار کرد: این دوره با هدف کادرسازی برای کانون‌ها با نگاه تربیت تشکیلاتی بر مبانی دینی برگزار می‌شود که هزار و 500 نفر از برادران و هزار نفر از خواهران فعال در این دوره آموزشی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سهم خراسان رضوی در این دوره‌های آموزشی 115 نفر است تصریح کرد: در خراسان رضوی هزار و 650 کانون فرهنگی هنری فعال وجود دارد و قرار است در سال جاری 95 کانون در این استان تاسیس شود.

رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه حمایت مالی از این کانون‌ها متفاوت است، افزود: کانون‌های فعال و نیمه فعال به ترتیب کمک یک میلیون تومان و 500 هزار تومانی دریافت می‌کنند و علاوه بر این از تجهیزات رایگان به ویژه کتابخانه نیز برخوردار می‌شوند.

عبداللهی تاکید کرد: 110 کانون فرهنگی هنری مساجد در حاشیه شهر فعال است و حمایت مالی ویژه‌ای از آنها می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه حمایت مالی از همه کانون‌های مساجد خراسان رضوی با همکاری استانداری صورت می‌گیرد و علاوه بر کمک‌های نقدی، تامین تجهیزات نیز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار