دستگیری 19 کلاهبردار مرتبط با شهرداری مشهد
سه میلیارد ریال رشوه ای که توسط 19 کلاهبردار مرتبط با شهرداری در مشهد از مردم گرفته شده بود به مالباختگان بازگشت.
کد خبر: ۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ 26 February 2015
مدير حراست شهرداري مشهد از بازداشت 19 نفر کلاهبردار رشوه گير در رابطه با آراي کميسيون ماده 100 خبر داد.
رمضاني اظهار کرد: با توجه به اخبار واصله مبني بر اخذ رشوه توسط افراد کلاهبردار، مديريت حراست شهرداري مشهد در سال جاري مواردي از قبيل رسيدگي به تخلفات مربوط به کميسيون ماده 100، دفاتر مهندسي و شهرسازي و همچنين مهندسي و نظارت بر ساخت و سازها را در دستور کار قرار داده است.
به گفته وي، عده اي در خارج از شهرداري با سوء استفاده از ناآگاهي مردم و با اطلاع از آراي صادره توسط کميسيون ماده 100 در مورد تخلفات ساختماني، طي تماس با مالکان ادعا مي کنند، مي توانند آرا را تغيير دهند.
رمضاني با اشاره به اينکه اين افراد کلاهبردار، مبالغ را به عنوان پرداخت رشوه به اعضاي کميسيون ماده 100 از مردم دريافت مي کردند، گفت: در همين رابطه طي سال جاري 7 مورد تخلف شناسايي شد و طي بررسي گروه کارشناسي و عملياتي اين مديريت، 19 نفر در اين رابطه بازداشت شدند که هيچ کدام از آنها از کارکنان شهرداري مشهد نيستند.
رمضاني با اشاره به شناسايي دريافت 300 ميليون تومان رشوه توسط کلاهبرداران که به موديان بازگردانده شده است، افزود: 20 نفر ديگر هم که به نوعي با اين افراد کلاهبردار در ارتباط بودند، شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شده اند.
وی درعین حال اسامی و عناوین افراد و  عوامل مرتبط با این رشوه گیرندگان و افراد کارچاق کن در داخل شهرداری را فاش نکرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار