نماینده مردم کاشمر در مجلس خبر داد
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 60 میلیارد ریال به پروژه محور کاشمر به سه راهی شادمهر خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 27 August 2015
محمد اسماعیل‌نیا در جلسه شورای اداری کاشمر که با حضور روسا و مدیران دستگاه‌های دولتی در مجتمع فرهنگی هنری سرو این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اگر بتوانیم دوستی‌ها را تقویت کنیم و انرژی‌ها را منسجم کنیم قطعا با همدلی که ایجاد خواهد شد بستر مناسبی برای توسعه و رشد فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های حوزه انتخابیه شامل شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن همواره از سیاست‌زدگی آسیب دیده است، یادآور شد: برای اینکه بتوانیم ترشیز بزرگ را به جایگاه واقعی خود برسانیم باید 10 سال به طور شبانه‌روزی تلاش کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای توسعه و پیشرفت باید از دسته‌بندی‌ها، حاشیه‌سازی و مسایلی که بوی تفرقه می‌دهد پرهیز کنیم، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده توفیقات خوبی در بحث ارتقای سطح مراکز آموزش عالی در شهرستان حاصل شده است.

وی با اشاره به اضافه شدن 10 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مراکز دانشگاهی کاشمر تصریح کرد: مجوزهای لازم برای شش رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر اخذ شده و پذیرش دانشجو در این رشته‌های جدید از مهرماه انجام می‌شود.

اسماعیل‌نیا ارتقای دانشکده پرستاری به مجتمع عالی سلامت را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه مراکز آموزش عالی عنوان کرد و یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته و‌ موافقت وزیر بهداشت مجتمع آموزش عالی سلامت برای کاشمر تصویب شد؛ به طوری که زمینه پذیرش دانشجو در 12 رشته فراهم شده است.

وی با اشاره به قربانی شدن تعداد زیادی از هموطنان در سال‌های گذشته بر اثر سوانح جاده‌ای و تصادفات در محور کاشمر به سه راهی شادمهر افزود: مطالعات این طرح در پایان دولت دهم به پایان رسید و با پیگیری‌هایی که در مورد اخذ مجوز کمیسیون ماده 215 انجام شده، موافقت وزیر را در خصوص پرداخت مبلغ 60 میلیارد ریال دریافت کردیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث جذب سرمایه‌گذار در منطقه جلسات مستمر و پیگیری‌های زیادی انجام شده است، گفت: تمام تلاش ما بر این است که با جذب سرمایه‌گذار بتوانیم علاوه بر فعال کردن واحدهای صنعتی و ایجاد واحدهای جدید صنعتی زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار