نامه بوستانی به دادستان مشهد
مدیرعامل گروه شرکتهای تبرک در نامه ای سرگشاده به دادستان مشهد خواستار رفع انسداد حسابهای این شرکت شد.
کد خبر: ۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 25 January 2015

به گزارش تابناک و به نقل از مرکز خبر اقتصاد ایران،علیرضا بوستانی مدیرعامل شرکت توسعه عمرانی و صنعتی تبرک خاورمیانه در این نامه با اشاره به برگزاری جلسه شورای سرمایه گذاری استان اذعان داشت: عطف به برگزاری جلسه مشترک با کمیته سرمایه گذاری دراستانداری و پذیرش راهکارهای قانونی و شفاف سازی فرایند واگذاری سهام، مستدعی است در خصوص رفع انسداد حساب های جاری شرکت دستور اقدام مقتضی را صادر فرمایند.

وی تاخیر در این امر را موجب تحمیل زیان وخسارت غیرقابل جبران به شرکت وکلیه سهامداران دانسته است

بوستانی در نامه اش آورده است: طی 2 ماه گذشتع بالغ بر پانصد میلیارد ریال زیان ناشی از ازخواب سرمایه در حساب های جاری مسدودشده و خساراتی که مستقیما به سهامداران بابت اجرای تعهدات داده شده، تحمیل گریده است.

مدیرعامل گروه شرکتهای تبرک با اشاره به لطمه ای که به اعتبار کاری برند تبرک وارد آمده است، ادامه داد: اما خسارات به مراتب عمده تراز خسارت مستقیم فوق، میلیاردها ریال خسارت غیرمستقیم ناشی از بد نامی برند تجاری تبرک است که علاوه بر ایام مذهبی سالیان متمادی حسن عملکرد پشتوانه داشته و مضافاعدم توانمندی دراجرای تعهدات بخشی ازاقساط املاک و مستغلات خریداری سبب بروز خساراتی شده که تماما توسط کارشناس رسمی دادگستری قابل احصا و ارزیابی است.

بوستانی بروز این خسارات را باعث آن خوانده که خود در جایگاه نمایندگی سهامداران تقاضای رفع انسداد حساب های بانکی شرکت را بنماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار