عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا عنوان می‌کند که حکومت دینی نباید وجود داشته باشد اما نقشه ایران برای مقابله با این سخنان دشمن، سند چشم‌انداز است که برای یک دوره 20 ساله و در راستای اهداف نظام و انقلاب تدوین شده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 16 September 2015
علی آقا‌محمدی در چهارمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر که در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در طول سال‌هایی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد اقدامات گوناگونی از سوی دشمن نسبت به ایران انجام شده و نمی‌توانید یک روز را بینید که راحت به مردم گذشته باشد.

وی ادامه داد: زمانی اوباما گفته بود ایران چطور در برابر تهدید‌های ما شکست‌ناپذیر است در حالی که 700 میلیارد دلار برای تجهیزات نظامی خرج کرده‌ایم و این یک واقعیت است که از سوی دشمن مشاهده می‌شود، آمریکا عنوان می‌کند که حکومت دینی نباید وجود داشته باشد اما نقشه ایران برای مقابله با این سخنان دشمن، سند چشم‌انداز است که برای یک دوره 20 ساله و در راستای اهداف نظام و انقلاب تدوین شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دستاوردهای سند چشم‌انداز بیست ساله عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سند چشم‌انداز این است که از لحاظ علمی توانسته‌ایم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم، همچنین ایران اسلامی از لحاظ نظامی، قدرت اول منطقه است.

آقا‌محمدی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌ها و جمعیت جوانان کشور را در جهت تبدیل علم به ثروت به‌کار بگیریم، افزود: ما باید تلاش کرده تا از رقبا عبور کنیم زیرا در بسیاری از گزارش‌های جهانی ذکر می‌شود که ایران مخزنی از استعداد‌های بهره‌برداری نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مکان‌های زیادی در کشور وجود دارد که هنوز هیچ اکتشاف و یا بهره‌برداری در آنها صورت نگرفته است بنابراین باید برای دستیابی به رشد و تعالی، با سرعت بیشتری حرکت کرد که پایه‌های این امر را اقدامات فرهنگی تشکیل می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک نیروی کمکی برای دستیابی به اهداف چشم‌انداز کشور است، گفت: مقاوم‌سازی اقتصاد ملی در برابر تهدیدات و مخاطرات خارجی از مهم‌ترین اهداف اقتصاد مقاومتی است.

آقامحمدی، مردم را ثروت ملی کشور دانست و بیان کرد: در اوایل انقلاب، تمام اجناسی که امروز ساخت ایران است، وارداتی بود، به عنوان مثال در آن زمان شکلات با حجم عظیمی به کشور وارد می‌شد اما در حال حاضر شکلات ایران به 52 کشور صادر می‌شود بنابراین باید گفت فراگیری آموزش و کارآفرینی در کشور آثار مثبتی دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار