ممکن است در چیدمان خانه های کوچک مرتکب اشتباهاتی شوید که البته این اشتباهات باعث می شود خانه تان کوچکتر از آن چیزی که هست به نظر برسد.
کد خبر: ۹۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷ 21 September 2015
از لوازم خانگی خیلی زیاد استفاده نکنید

در خانه های کوچک اجازه ندهید که تعداد وسایل ،متر مربع خانه تان را تعریف کنید . در این خانه ها همه چیز نمایان است و باید از لوازمی استفاده کنید که با فضای خانه تان هم خوانی داشته باشد . بهتر است از مبل های بدون دسته یا صندلی استفاده کنید که فضای زیادی را اشغال نکند.

از وسایل چند کاره استفاده کنید

اجازه دهید در منزل تان جا برای نفس کشیدن باشد . نیازی نیست از میز قهوه خوری یا چند تکه استفاده کنید و به جای ان لوازمی بخرید که برای بیشتر کارها به دردتان بخورد . مثلا مبل عسلی را می توانید هم به عنوان صندلی اضافه و هم به عنوان میز قهوه خوری استفاده کنید.

می توانید یک دیوار را رنگ متفاوتی کنید

در خانه های کوچک لزومی ندارد همه چیز حتما سفید باشد و می توانید در میان رنگ ها زندگی کنید . تعادل میان رنگ سفید و سایر رنگ ها فضا را شادتر می کند . یک دیوار را رنگی کنید تا فضای منزل تان بزرگتر به نظر برسد.

از دیوار دکوری استفاده کنید

اگر بین بخش های مختلف منزل تان چون بخش غذاخوری و اتاق نشیمن دیواری وجود ندارد ، از تفکیک کننده دکوری استفاده کنید . البته با استفاده از پرده هم می توانید بخش های مختلف خانه تان را از هم جدا کنید.

بین فضای کار و اتاق خوابتان قفسه بزنید

نباید در منزل کوچک تان از قفسه تنها استفاده کنید. بلکه می توانید برای جدا کردن فضای کار و اتاق خوابتان از قفسه کتاب استفاده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار