دبیر جشنواره غذای محبت مشهد:
در حمایت از فرزندان بی‌سرپرست جشنواره غذای محبت در رستوران‌های مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹ 03 March 2015
به گزارش تابناک دبیر جشنواره غذای محبت مشهد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:موسسه خیریه گلستان علی بنا دارد به نفع فرزندان بی‌سرپرست جشنواره غذای محبت را در رستوران‌ها و فست‌فودفروشی‌های مشهد برگزار کند.
امیرحسین لعلیانی داشت: با توجه به اینکه هفته دوم اسفند ماه جاری همزمان با هفته نیکوکاری است، به دنبال برنامه‌ای جدید و نو در شهر مشهد هستیم که در این برنامه همه زوایای فرهنگ‌سازی غذایی را می‌بینیم. وی افزود:
 این جشنواره از 14 تا 19 اسفند ماه جاری برگزار می‌شود و رستوران‌هایی در این ارتباط در نظر گرفته شده‌اند و این رستوران‌ها 15 درصد از فروش خود را در اختیار فرزندان بی‌سرپرست قرار می‌دهند و تا به امروز 20 رستوران و کافی‌شاپ با ما اعلام همکاری کردند و بنا داریم در هفته پایانی اسفند ماه جاری از هنرمندان و ورزشکاران دعوت کنیم تا توسط این هنرمندان غذا تهیه کرده و به نفع فرزندان بی‌سرپرست به فروش رسد.
دبیر جشنواره غذای محبت مشهد تصریح کرد: همچنین در این برنامه جشنواره مسابقه عکس سلفی داریم که مردم می‌توانند در این ارتباط عکس‌های سلفی خود را به سایت ما ارسال کنند و ما به بهترین عکس سلفی هدیه‌ای خواهیم داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار