یک هنرمند تصویرساز مشهدی گفت: نبود فضای کار برای تصویرسازان در مشهد سبب شده تا اقتصاد آنها با مشکل روبه‌رو شود و این امر به عنوان عامل اصلی مهاجرت این گروه از هنرمندان محسوب شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 03 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رضا جنگی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ویژگی‌های کیفی بسیار در تصویرسازی هنرمندان مشهدی اظهار کرد: متاسفانه با وجود این ظرفیت‌ها در تصویرسازی هنرمندان، آنها هیچ‌گونه حمایتی از سوی مطبوعات مشهد نمی‌شوند.

وی با ابراز تاسف از حرفه‌ای نبودن تصویرسازی در مشهد تصریح کرد: با وجود برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در نگارخانه‌های مشهد، متاسفانه آثار هنرمندان حرفه‌ای که تعدادشان به انگشتان دست می‌رسد، بالا نیست و این امر سبب شده تا آنها برای فروش آثار خود به تهران بروند.

این هنرمند تصویرساز مشهدی که برخی از آثار خود را در قالب پوستر در نمایشگاه «پرنده باز» در نگارخانه آرتین به صورت گروهی به نمایش گذاشته است، افزود: در این نمایشگاه که با همکاری مارسین بوندارویچ هنرمندان لهستانی برگزار شده، 43 اثر در قالب پوستر با نگاهی آزاد به پرنده در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

جنگی با تاکید بر اینکه این پوسترها با دیدگاهی شرقی تولید شده است، خاطرنشان کرد: به نظرم برای نخستین بار است که در مشهد، پوسترهایی با سبک هنرمندان لهستانی به نمایش گذاشته شده که این امر به نوعی با تفکر ارائه خلاقیت‌های نوین اجرایی شده است.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند تا 14 مهر به خیابان احمدآباد، قائم 8، پلاک 58.2 ساعت 16 تا 20 مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار