اعتبار 400 میلیارد ریالی برای توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان رضوی/ رتبه نخست استان در توزیع شیر مدارس
کد خبر: ۱۱۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 14 October 2015
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعتبار 400 میلیارد ریالی برای توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان رضوی خبر داد و گفت: خراسان رضوی رتبه نخست در زمینه توزیع شیر در مدارس را در کشور دارد.

علیرضا کاظمی در مراسم آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان رضوی در دبستان شهید عبدی اظهار کرد: برای سال تحصیلی جاری توزیع 50 نوبت شیر در مدارس استان قطعی شده و در صورت تأمین اعتبار به 70 نوبت افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه برای توزیع شیر در مدارس خراسان رضوی از ظرفیت تمام کارخانه‌های تولید شیر استفاده شده، افزود: امسال شیر توزیع شده در بین دانش آموزان به دو شکل پاستوریزه و استریلیزه انجام می‌شود.

کاظمی بیان کرد: خراسان رضوی در توزیع شیر در مدارس مانند سال‌های گذشته پیشتاز بوده و 400 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص‌ یافته و در حال حاضر استان خراسان رضوی رتبه نخست را در میان سایر استان‌ها کشور در زمینه توزیع شیر در مدارس دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از آغاز هفته بعد دانش آموزان هر مدرسه دو نوبت در هفته شیر رایگان دریافت می‌کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار