در آستانه دیدار «پدیده خراسان - نفت تهران» مطرح شد:
دیدار دو تیم پدیده و نفت تهران درچارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور درحالی برگزار می‌شود که تاکنون از 9 مسابقه 13 امتیاز کسب کرده و تیم نفت تهران نیز با 8 مسابقه در جایگاه "سیزدهم" لیگ برتر فوتبال قراردارد و تا کنون 8 امتیاز کسب کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 27 October 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، در آستانه دیدار دو تیم فوتبال پدیده خراسان و نفت تهران که امروز ساعت 15 در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می شود ، سرمربیان دو تیم در نشست خبری به تشریح آخرین وضعیت تیم هایشان پرداختند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

  پدیده در شرایط ایده‌آل

 سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در این نشست خبری با گلایه شدید از اختصاص ندادن اتوبوس برای رفت و آمد تماشاگران در مشهد تاکید کرد: فوتبال یک پدیده اجتماعی است و در حالی که تمام کشورهای دنیا تلاش می کنند با ارائه خدمات بهتر، تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه ها جذب کنند، متاسفانه شرایط حضور تماشاگران مشهدی در ورزشگاه بسیار سخت و دشوار است «محمد رضا مهاجری» افزود: با وجود پیگیری های انجام گرفته ، مسئولان امرهمکاری لازم در خصوص حل این مشکل را ندارند که می طلبد همه دستگاه های ذیربط از جمله استانداری دست به دست هم دهند تا شاهد حضور حداکثری تماشاگران خوب مشهدی در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) باشیم.
وی تصریح کرد: بازیکنان تیم پدیده در شرایط ایده آلی قرار دارند وحتی چنانچه بازیکنی مصدوم و یا محروم شود، مشکل خاصی برای تیم به وجود نمی آید.
«مهاجری» خاطرنشان کرد: به دنبال به دست آوردن جایگاه خاصی در جدول نیستیم، ولی تلاش می کنیم  بازیکنان به خود باوری برسند تا در ادامه رقابت ها شگفتی ساز شوند. وی گفت: بازیکن مصدوم نداریم، اما "ناصحی" و "پراهیچ" دو بازیکن3کارته و محروم ما هستند.
سرمربی تیم پدیده تصریح کرد: با توجه به اینکه نوع فوتبال تیم نفت تهران درگیرانه و فیزیکی  و گل زدن به این تیم سخت است، با برنامه کار خواهیم کرد. وی ادامه داد: از "یونس شاکری" توقع دارم با توجه به نوع بازی اش شرایط گلزنی برای بازیکنان تیم را فراهم آورد.
 "مهاجری" تاکید کرد : به هیچ عنوان اعتقادی به سیستم چرخشی در میدان مسابقه ندارم و باید اعضای تیم به یک سطح برسند تا درهرپستی بتوانند خوب بازی کنند.
 در پایان مدیررسانه ای تیم پدیده (طاری بخش)نیز از نبود سرویس رفت و آمد تماشاگران انتقاد کرد و افزود: ضروری است تا با تعامل دستگاه های مختلف اجرایی این مشکل رفع شود تا تماشاگران بهتربتوانند دو تیم  محبوب مشهدی را تشویق کنند.

«منصوریان»به نشست نیامد!
 مربی تیم نفت تهران که به دلیل حضور نداشتن سرمربی تیم (علیرضا منصوریان) به جای وی در نشست خبری شرکت کرده بود، گفت : پدیده تیم خوبی است و بازی سختی در پیش خواهیم داشت ،اما ما آمده ایم تا امتیاز بگیریم . "محمد خرمگاه" افزود: بازیکنانی مثل مبعلی، عزتی ، قربانی و... 6 مصدوم تیم ما هستند که با توجه به اینکه "ایمان مبعلی" جزو مصدومان است، شرایط بازی مقابل پدیده برای ما سخت و حضور نداشتن اودر جریان کار تاکتیکی ما تاثیرگذار خواهد بود.وی "مبعلی" را طراح و مهندس تیم نفت تهران برشمرد و اظهار امیدواری کرد در مسابقه های آینده او را در تیم داشته باشیم . به گفته وی "پیام صادقیان" بازیکن تیم نفت تهران به 70 درصد آمادگی برای حضور در تیم رسیده و امیدواریم به زودی بتوانیم او را درترکیب اصلی تیم به کار گیریم. "خرمگاه "درخصوص غیبت منصوریان در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با پدیده گفت: من پدری مشهدی و مادری سبزواری دارم و خوشحالم که منصوریان این فرصت را در اختیار من گذاشت تا کنار شما همشهریانم باشم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار