پرداخت بدهی موسسه میزان بزودی اعلام می شود در حالی که واگذاری میزان به بانک صادرات توسط بانک مرکزی و استانداری مشهد شب گذشته اعلام شده اما روابط عمومی بانک صادرات این خبر را نه تکذیب و نه تأیید می‌کند تا موضع آنها مشخص شود.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 29 October 2015
این در حالی است که روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از تشکیل جلسه‌ای با مقامات بانک مرکزی مبنی بر پرداخت مطالبات مردم توسط بانک صادرات خبر داده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تمام دارایی‌‌ها، بدهی‌های کارکنان تعاونی اعتباری منحله موسسه میزان در چهارچوب تعریف شده حقوقی و بانکی که متضمن حقوق سپرده‌گذاران کارکنان و سهامداران است به بانک صادرات واگذار شد.

بانک صادرات در روزهای آینده جدول زمان‎بندی و نحوه مراجعه سپرده‌گذاران را اعلام خواهد کرد.

طبق اطلاعیه بانک مرکزی،حسب تصمیمات متخذه و تفاهم‌های انجام شده، بانک صادرات ایران رسیدگی و مدیریت تمام امور مرتبط با تعاونی اعتبار منحله میزان را پذیرفت. در حال حاضر بانک صادرات ایران با استفاده از ظرفیت و توان بالای مدیریتی خود با سرعت و دقت در تلاش برای تدارک زمینه‌های لازم برای رسیدگی منظم به امورسپرده‌گذاران، مشتریان و کارکنان تعاونی یاد شده است.

 بدین‌وسیله از تمام سپرده‌گذاران و مشتریان تعاونی درخواست می‌شود با مدیران بانک صادرات ایران همراهی کرده، طبق برنامه‌ریزی و روش‌های انجام کار مدیریت ارشد بانک مذکور اقدامات خود را سامان بخشند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد تمام کارکنان تعاونی اعتبار منحله میزان با تلاشی مضاعف تحت مدیریت بانک صادرات ایران همه امور را به نحو احسن انجام داده وهرچه سریعتر نظم لازم برای فعالیت بانکی در محیطی آرام را پدید آورند.

همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مدیرعامل محترم، رئیس محترم هیأت مدیره، اعضای محترم هیأت مدیره و هیأت عامل بانک صادرات ایران و نیزاز مدیران و کارکنان ساعی آن بانک‌ که در حل مشکلات ایجاد شده تقبل زحمت کرده و با جدّیت در این زمینه اقدام کردند مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌کند.

گفتنی است ماههاست بانک صادرات عهده دار میزان بوده که این بار به طور کاملتر این واگذاری صورت پذیرفته تا همگان امیدوار به رفع بحران و پرداخت مطالبات سپرده گذاران مظلوم میزان در اسرع وقت باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
وای بر ما ! به همین زودی 10 ماه بدبختی و توهین و تحقیر و دروغ و فریب و رنج های روانی و جسمی و از کار افتادگی را از یاد بردین . بزارین پول به دستتان برسد بد برید مثل جشن ذلت هسته ای شادی کنید یا مثل باخت مقابل آرژانتین پاکوبی کنید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
شما دم از ذلت هسته میزای معلومه شکمت سیره و معلومه دنبال قاطی کردن موضوغات باهمی پس ساکت شو
صبور
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
باهات موافقم . تا پولمونو با سود 5 ماهی که کسر کردن نگیریم باورمون نمیشه و در ادامش به دنبال حق قانونی خود و ادعای خسارت از موسسین و مسئولین که در شکل گیری این بحران نقش داشتند هستیم .
وکیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
طبق قانون ثبت شرکت ها و موسسات در صورت واگذاري و فروش يک شرکت يا موسسه تمام طلب ها و ديونات و معوقات ان موسسه يا شرکت به شخص حقيقي يا حقوقي خريدار منتقل مي شود .اگر موسسه ميزان واگذار شود خريدار جديد ملزم به پرداخت سپرده و سود آن خواهد بود و مردم حق پيگيري آن را از مراجع ذيصلاح را دارند.(اگر ... صالح پيدا شود)
دلخوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
aاين سران کشور ما فقط مردم را براي تظاهرات ها ي سياسي براي به رسميت شناختن انها در جهان مي خواهند و هر روز در رسانه هاي خود تبليغ مي کنند واز حضور مردم ساده لوح تقدير مي کنند حالا که مردم گرفتار دسايس انها در موسسه ميزان شده اند همه سران از بالا تا پايين سر خود را مانند ....پايين انداخته و هر از گاهي قول توخالي مي دهند و دروغ پردازي واي به حال ساده لوحاني مانند ما که ... دلخوش کرده ايم.
شپرده گزار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
حل مشکل سود سپرده گذاران موسسه ميزان در دولت روحاني قابل حل نيست مذاکرات هسته اي هم که به قول خودشان آمريکامجبور به مذاکره شد به خاطر 20000 سانتريفيوژ و اورانيوم 20 درصد دولت احمدي نژاد بود وگرنه اين کليد شکسته درحل مشکلات رکود و مشکلات موسسات درمانده شده .اين دولت کارش تمام شد ?!
پاسخ ها
سرخس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
دوست عزيز وسط دعوا نرخ تعيين نكن
تمامي و يا منصفانه تر بگوييم بيشتر مشكلات اقتصادي ميراث دولت احمدي نژاد است سالها بايد بگذرد تا ضرري كه سياست هاي پوپوليستي و عوام فريبانه احمي نژاد به مملكت زد ااشكار شود .
يك نمونه دم دستي آن كاهش ارزش پول به يك سوم است(نرخ دلار از 1100 به 3500 رسيد)
اگر در دولت احمدي نژاد كه اوج فعالين ميزان بود جلويش را ميگرفتند اين ميراث به دولت روحاني نميرسيد
تیزبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
قسمتی از صدهامیلیارد تومانی که در این ماجرا از حساب مردم به جیب عوامل و مدیران و دوستان دولت در موسسه میزان رفت در انتخابات ریاست جمهوری 1396 صرف تبلیغات و انتخاب مجدد این دولت خواهد شد?! ...
مجدد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سود برداشت شده از حساب مردم در موسسه میزان به نفع هیئت مدیره میزان و بقیه دوستان جهت حق حساب تبلیغات آقایان در انتخابات مجلس اسفند 94 و خرداد 1396 رییس جمهور مجدد انتخاب شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار