معاون توسعه امور ورزش خراسان رضوی:
معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مشهد ظرفیت میزبانی مسابقات مختلف در سطح قهرمانی آسیا را دارد
کد خبر: ۱۲۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 02 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هوشنگ ولی‌پور اظهار کرد: با فراهم‌سازی امکانات بهترین میزبانی را برای برگزاری مسابقات شطرنج جام فردوسی را انجام خواهیم داد.

وی افزود: هیئت شطرنج استان با برنامه‌ریزی مدون و جامعی که داشته از هر نظر دارای امکانات بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات در سطح ملی و فراملی است و امیدواریم این دوره هم مثل دوره‌های قبلی بدون هیچ کم و کاستی برگزار شود و مهمانان با رضایت خاطر مشهد مقدس را ترک کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه از فدراسیون شطرنج انتظار کمک و مساعدت مالی نداریم اما می‌خواهیم به خراسان رضوی نگاه ویژه‌ای داشته باشد و ان‌شاالله هر روز شاهد رشد روبه افزون هیاتهای ورزشی استان به ویژه هیئت شطرنج باشیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان از میزبانی‌های مسابقات کشور و بین‌المللی که مجهز به ارتقا سطح فنی ورزشی استان شود حمایت می‌کند و در این راستا در شش ماهه دوم 93 و شش ماه نخست 94 شاهد برگزاری مسابقات مختلف بین‌المللی با همکاری اداره‌کل در مشهد بودیم که می‌توان به مسابقات مختلفی مانند کشتی، فوتبال، هندبال و تنیس اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار