حجت‌الاسلام پناهیان:
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان گفت: دشنه ظلم و ستم آمریکا در پهلوی جهان اسلام فرو رفته است، بنابراین محال است دست از شعار «مرگ بر آمریکا» برداریم.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 05 November 2015
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در اجتماع بزرگ راهپیمانان 13 آبان در مشهد، اظهار کرد:‌ ملت ایران امروز به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و توانش را به رخ قدرت‌های جهانی کشیده است.
وی ادامه داد: در قرآن کریم عنوان شده است، کسانی که کافر شده و با دین مبارزه می‌کنند خداوند اثر اعمال آنها را تباه می‌کند، بنابراین باید گفت در داخل کشور برخی در تلاش هستند تا شعار «مرگ بر آمریکا» از بین ببرند، همچنین کلمه مرگ در قرآن کریم معنای نابودی می‌دهد که باید گفت نه تنها به خودمان بلکه به ملت‌های دیگر هم می‌گوییم آمریکا همانند توصیه امام راحل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
پناهیان خاطرنشان کرد: برخی امروز خرافه‌سرایی می‌کنند که به خیال خود خللی در کشور ایجاد کنند و سرچشمه کلمه «مرگ بر آمریکا» را در ایران اسامی بخشکانند، اما باید دانست اگر زمانی دست از این شعار بکشیم ملت‌های دیگر همانند ایران فریاد «مرگ بر آمریکا»، را سر می‌دهند.
این استاد دانشگاه تأکید کرد: سال‌هاست ملت‌های منطقه زهر تروریست‌ها را تحمل می‌کنند که باید گفت راهی برای بازگشت ما از شعار مرگ بر آمریکا باقی نمانده است و تنها یک راه وجود دارد و آن مرگ آمریکا و استکبار جهانی است.
وی یادآور شد: عده‌ای فکر می‌کنند سخنرانی‌های اخلاقی از سوی آمریکا صورت می‌گیرد و انگار این کشور از گرگ‌صفتی دست برداشته است، اما می‌گوییم سران آمریکا در کدام مجلس مذهبی دست به استغفار زده‌اند که دیگر جنایت انجام ندهند؟!
حجت‌الاسلام پناهیان بیان کرد: دشنه ظلم و ستم آمریکا در پهلوی جهان اسلام فرو رفته است، بنابراین محال است دست از شعار «مرگ بر آمریکا» برداریم، همچنین کسانی که می‌خواهند این شعار را کمرنگ کنند، خودشان نابود می‌شوند و این شعار همچنان باقی می‌ماند.
منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار