دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: تسهیلات 10 میلیون تومانی خرید کالا که در قالب کارت بانک اعتباری پرداخت می‌شود، از آذرماه در خراسان‌رضوی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 09 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی صادقی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تمام بانک‌های خراسان رضوی که زیر پوشش بانک مرکزی هستند عامل ارائه این بن کارت‌ها است و مردم می‌توانند برای دریافت آن مراجعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای دریافت تسهیلات خودرو مردم نباید به بانک‌ها مراجعه کنند، تصریح کرد: برای دریافت این وام باید به نمایندگی‌های فروش مراجعه کرده و در واقع بانک تسهیلات را به ازای چک‌های دریافتی از مردم به نمایندگان فروش خودرو پرداخت می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر حمایت از بخش خودرو، خاطرنشان کرد: بانک‌ها در این راستا با توجه به تصمیمات گرفته شده نهایت همکاری را به عمل می‌آورند.

صادقی در پی پاسخ به پرسش زمان اجرایی‌شدن کاهش سود تسهیلات بانکی، تأکید کرد: این طرح هم‌اکنون در شورای پول و اعتبار در حال بررسی است و باید جوانب آن مورد واکاوی قرار بگیرد.

وی افزود: هم‌اکنون بخشنامه‌ای برای کاهش سود تسهیلات بانکی به استان‌ها ابلاغ نشده و تمامی صحبت‌های گفته شده گمانه زنی است البته باید در نظر داشت که اراده بالایی برای کاهش این موضوع وجود دارد که با بررسی تمام جوانب باید جزئیات اجرایی شدن آن را تدوین کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار