رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور امر تربیت و ارایه الگوهای اخلاقی به کودکان و نوجوانان را وظیفه ای خطیر عنوان کرد.
کد خبر: ۱۲۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 16 November 2015
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در بازدید از مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان نسترن اظهار کرد: تربیت صحیح کودکان و راه و رسم زندگی آموختن به آنها جامعه را به سمت اخلاق مداری سوق می دهد.

وی افزود: پرورش استعداد و توانایی کودکان در سنین خردسالی راهی پیش روی آنها می گشاید تا در تصمیم گیری برای آینده خود دچار تردید نشوند و به خوبی مسیر زندگی خود را بیابند و در آن قدم بگذارندکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسالت خطیری در امر تربیت و ارایه الگوهای اخلاقی به کودکان و نوجوانان دارد.

وی افزود: یکی از مشکلات جوانان ما بعد از گرفتن دیپلم این موضوع بود که تازه به فکر انتخاب مسیر زندگی خود می افتادند و چه بسا گاه بی توجه به توانمندی های خود مسیر زندگی را انتخاب می کردند و به نتیجه مطلوب هم نمی رسیدند.

نماینده مردم نیشابور وفیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از فرصت ایجاد شده و همراهی و همجواری با کتاب باید نهایت بهره و استفاده را برد زیرا این انس و الفت می تواند موفقیت جوانان را تضمین کند.

وی یادآورشد: مربیان به عنوان الگوهای برتر که نقشی اساسی در شناخت ظرفیت‌های کودکان دارند در عین حال در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی جامعه نیز موثراند و رسالت آنان تبیین سبک زندگی در میان کودکان و نوجوانان است.

وی عنوان کرد: اگر جریان تربیت کودکان از کانون‌های پرورش فکری به خوبی آغاز شود، جامعه اخلاق مدار خواهد شد و زمانی که اخلاق در جامعه‌ای حاکم باشد، کارها به خوبی پیش می‌رود از آن‌رو کانون باید راه و رسم درست زندگی کردن را به کودکان و نوجوانان بیاموزد.

نماینده مردم نیشابور وفیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی اسلامی و ایرانی، مراکز کانون را بهترین مکان برای تبیین ابعاد سبک زندگی برای کودکان و نوجوانان معرفی کرد و ترویج روحیه‌ی ایثار و از خودگذشتگی را در این نسل ضروری دانست.

در این دیدار که با حضور جمعی از اعضاء کودک و نوجوان دختر صورت پذیرفت دکتر حسین سبحانی نیا رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم نیشابور وفیروزه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخشهای مختلف کانون، در جریان فعالیت های مراکز فرهنگی و هنری کانون قرار گرفت و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مشکلات و معضلات محله زندگی خود گفتند و از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی راهکار های لازم را خواستار شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار