رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قوچان از برگزاری سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» در این شهرستان با هدف به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 22 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی کبری قاسمی در گفت‌وگو با فارس در حاشیه برگزاری نشست کتاب‌خوان در این شهرستان اظهار کرد: نخستین نشست «کتاب‌خوان» ویژه این شهرستان همزمان با ایام بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با مشارکت کتابداران کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی، نویسندگان و اعضای کتابخانه‌ها برگزار شد.
وی با بیان اینکه معرفی‌کنندگان در این نشست 10 عنوان کتاب را با اهالی کتاب‌خوان به اشتراک گذاشتند، تصریح کرد: «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»، عنوان یکی از این 10 عنوان کتاب بوده که توسط یکی از دانش‌آموزان هفت ساله شهرستان با مهارتی بسیار شگفت‌انگیز معرفی شد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قوچان با یادآوری اینکه هر کدام از ارائه دهندگان در زمانی 10 دقیقه‌ای کتاب خود را به نحوی معرفی می‌کنند که مخاطب جذب مطالعه آن کتاب شود، گفت: مهر و مهتاب، گزیده کلیله و دمنه، شاهزاده خانم، دخترک کبریت فروش، حکایت دولت و فرزانگی، سه سال، شعر دلکش حافظ، گلبانگ محراب تا بانگ مضراب و جای خالی سلوچ از دیگر عناوین معرفی شده هستند.
وی تأکید کرد: سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب از این پس در قوچان برگزار می‌شود.
قاسمی از کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتابخوانی در این شهرستان خواست تا تجربیات مطالعاتی خود را در فضایی صمیمی با سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذاشته تا در ترویج کتابخوانی نیز سهیم شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار