بازی موبایلی «تیکاف3» در محل مجتمع فرهنگ دیجیتال خراسان رضوی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 23 November 2015
صادق جبلی مدیر استودیو طراحان سفید در مراسم رونمایی از بازی «تیکاف3» در محل این مجتمع، اظهار داشت: نسخه 3 این بازی با نسخه‌های پیشین کاملاً متفاوت است و حجم کم و جلوه‌های بصری و گرافیکی بالای آن که در رده بهترین بازی‌های «app store» قرار دارد، اصلی ترین ویژگی آن به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه تولید این بازی حدود یک سال به طول انجامیده است، ادامه داد: بروز رسانی این بازی به صورت ممتد ادامه داشته و نسخه آفلاین آن دارای 40 مرحله در 3 فصل است.

جبلی با اشاره به اینکه نسخه 3 بازی تیکاف بدون کمک مالی و با صرف هزینه شخصی تولید شده و خوشبختانه توانسته بخشی از هزینه‌های آن را جبران کند، تصریح کرد: تولید این بازی حدود 500 میلیون ریال هزینه داشته است.

وی به قابلیت اجرای آسان این بازی با گوشی‌های میان‌رده و پائین‌رده اشاره کرد و افزود: این بازی به صورت کاملا رایگان عرضه شده و قابلیت دانلود از کافه بازار دارد.

جبلی با بیان اینکه این بازی توسط یک تیم 12 نفره ساخته شده، عنوان کرد: تیم طراحان سفید کاملا بومی هستند و با توجه به توان این تیم در ارائه کار با کیفیت بالا، برای حضور در بازارهای بین المللی برنامه ریزی و اقدام کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در ساخت این بازی تلاش شده تا فاقد نکات منفی برای گروه‌های مختلف سنی باشد، اظهار امیدواری کرد: ارائه بازی‌های با کیفیتی مانند تیکاف3 بتواند سبب آشتی کاربران ایرانی با بازی داخلی شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار