مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت ولادت پرخیر و برکت امام موسی كاظم(ع) مسابقه فرهنگی «ملكوت هفتم» در بارگاه منور رضوی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۳۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 25 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، جواد هاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام موسی كاظم(ع) مسابقه فرهنگی از متن کتاب «ملکوت هفتم » طراحی شده تا چراغ راهی برای زندگی صاحبان مهر و عاطفه باشد.

وی شناخت زندگى، شرح حال و بررسی فضائل این امام همام را از اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد و بیان کرد: سوالات این مسابقه به صورت تستی و تشریحی از متن کتاب مطرح شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با تهیه این کتاب به سوالات آن پاسخ دهند.

هاشمی انتقال پیام‌های دینی و آشنایی عموم با سیره زندگی ائمه‌ اطهار(ع) در قالب‌های جذاب مانند مسابقات را از شیوه‌های موثر کار فرهنگی عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور پرشمار زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی، ضرورت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی معصومین(ع) و مسائل روز جامعه در اوقات فراغت آشکار می شود.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی، با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه تا پنجشنبه 12 آذر سال 1394 است، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با تهیه این کتاب از کیوسک‌های راهنمای زائر مستقر در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی یا مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به سؤالات آن پاسخ دهند.

وی درباره شیوه شرکت در این مسابقه، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقه فرهنگی علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره 3000802222 یا با مراجعه به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.razavi.aqr.ir اقدام کنند.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی یادآور شد: این مسابقه ویژه گروه سنی 12 سال به بالاست که در شمارگان 20 هزار نسخه توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تهیه و تولید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار