ممیزان شركت CCPL ، مجری اعطای گواهینامه های رضایتمندی مشتری"ISO10002"و"ISO10004"در ایران از شركت گاز خراسان رضوی بازدید كردند.
کد خبر: ۱۳۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 30 November 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شركت گاز استان خراسان رضوی، سرممیزی شركت بین الملی CCPL در این بازدید با مثبت ارزیابی كردن نحوه پاسخگویی و اطلاع رسانی روابط عمومی شركت گاز خراسان رضوی ، فعالیت های این شركت را مبتنی بر اصول و چهارچوبهای علمی روز دنیا دانست.

محمود كریمی تصریح كرد: طرح های پژوهشی پیگیری شده از سوی شركت گاز خراسان رضوی گامی بلند در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان است.

وی ادامه داد: لازمه خروجی موفق هر مجموعه داشتن حس همكاری و همیت پرسنلی است كه این نكته در شركت گاز خراسان رضوی از سطوح ارشد مدیریتی تا كاركنان عادی به طرز مطلوبی نمود دارد.

تائید صلاحیت اخذ دو استاندارد"ISO10001ISO10004"" توسط شركت گاز خراسان رضوی

در حاشیه این مراسم مهدی غلامی سجادیه ، رئیس امور برنامه ریزی شركت گاز استان خراسان رضوی گفت: این بازدید در راستای اخذ دو گواهینامه رسیدگی به شكایات مشتری "ISO10002"و استاندارد سنجش و پایش رضایت مشتری"ISO10004"انجام شده است كه با تلاش و كوشش كاركنان این شركت ، ممیزان CCPL آلمان در ایران صلاحیت اخذ این دو گواهینامه مذكور را تائید كردند.

لازم به ذكر است، کسب گواهینامه های مورد تائید مراجع بین المللی ، متضمن یک رویکرد با ثبات در رسیدگی به شکایات مشتری و افزایش سطح رضایتمندی آنان خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار