پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در لزوم حفظ ارتفاعات جنوبی مشهد،معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری از لغو مجوز معادن سنگ واقع در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ 15 March 2015

به گزارش تابناک،خلیل ا... کاظمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حفظ اراضی ملی در ارتفاعات جنوبی مشهد اظهار کرد:به منظور حفظ این محدوده ،کاشت درخت در ارتفاعات جنوبی در دستور کار قرار دارد وقرار است درختکاری از بوستان وکیل آباد تا بوستان هفت حوض ادامه داشته باشد.

وی با اشار به فعالیت بیش از 20 معدن برداشت سنگ در این مجموعه گفت:مجوز برداشت سنگ بیشتر این معادن لغو شده وبه دنبال تعطیل کردن چند معدن باقی مانده هستیم.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در خصوص زمان استفاده مردم از ارتفاعات جنوبی گفت:در حال آماده سازی دسترسی ها برای حضور آسان شهروندان دراین محدوده هستیم و امیدواریم سال آینده شاهد حضور مردم در این ارتفاعات باشیم.

استقبال از نوروز

کاظمی گفت: نزدیک به 94 المان فرهنگی که البته با تکرار آن به 140 المان می‌رسد و المان‌های سال گذشته نیز به مکانی دیگر منتقل می‌شود و از امروز نصب المان نیز آغاز شده و همچنین نقاشی دیوار و نقش برجسته در 18 دیوار سطح شهر مشهد نگاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: در حوزه توزیع میوه شب عید با هماهنگی که با جهاد کشاورزی انجام دادیم نزدیک به 40 بازار ثبات و سیار برای توزیع میوه سیب و پرتقال را دایر می‌کنیم.

قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار 94 شهرداری مشهد عنوان داشت: حدود 8 میلیون گل در سطح شهر مشهد در حال کاشت است و 74 المان گل جدید نیز در بهار 94 نصب می‌شود و 130 المان گل سال‌های گذشته نیز امسال مورد استفاده قرار می‌گیرد و 3 هزار و 600 باکس گل نیز در سطح شهر مشهد نصب می‌شود و 3 هزار و 700 متر مربع نیز از سطح شهر مشهد لاله‌کاری می‌شود.

کاظمی عنوان کرد: 500 دستگاه تاکسی در محدوده حرم رضوی در نظر گرفته شده و 200 ناظر نیز برای تاکسیرانان در نظر گرفته شده و در پایانه مسافربری نیز خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی افزایش می‌یابد.

تلاش برای رفع بوی نامطبوع اطراف حرم مطهر

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در خصوص رفع بوی نامطبوع فاضلاب در اطراف حرم مطهر رضوی گفت:تلاش می کنیم با استفاده از ماشین های ویژه شستشو،این بو را از بین ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار