مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از همکاری اورژانس ۱۱۵ هفت دانشگاه کشور در روزهای پایانی ماه صفر برای ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 09 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رضا وفایی نژاد اظهار داشت: به منظور افزایش توان عملیاتی اورژانس ۱۱۵ مشهد در روزهای پایانی ماه صفر، دانشگاه های علوم پزشکی یزد، سمنان، شاهرود، گلستان، مازندران، گیلان و تهران با اعزام ده دستگاه آمبولانس به همراه نیرو و تجهیزات، دانشگاه علوم پزشکی مشهد را در ارائه خدمات به زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) یاری می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نیرو ها از صبح امروز در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی مستقر شده و در زمان های نیاز به زائران و مجاوران امام رضا(ع) خدمات ارائه می کنند.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

دکتر وفایی نژاد در خصوص اقدامات اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی در دهه پایانی صفر نیز اظهار داشت: در این ایام ۱۶۷ پایگاه درون و برون شهری در استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز برای ماموریتهای برون شهری در ساعات روز و در صورت نیاز در محدوده و شعاع پروازی ۱۲۰ تا ۱۵۰ کیلومتری از مشهد در آماده باش کامل به سر می برد.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این مدت بخش های اورژانس، بالینی و اطاق های عمل بیمارستان های خراسان رضوی با تامین کادر پزشکی و پرستاری و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز آماده خدمات رسانی به زائران و مجاوران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار