مدیرکل اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: در بخش دولت مجوزاتی باید برای ادامه فعالیت آنها برای بازپرداخت سرمایه گذاری به مردم انجام می‌شد که هم اکنون این اقدام اجرا شده است.
کد خبر: ۱۴۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰ 10 December 2015
مدیرکل اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: انتقال اموال مؤسسه میزان به بانک صادرات برای تسویه حساب کامل با مردم در دست انجام است. 

علی رسولیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: هم‌اکنون تمام افرادی که تا 10 میلیون تومان سپرده‌گذاری در مؤسسه مالی میزان انجام داده بودند مبالغ خود را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز به محض انجام انتقال اموال این مؤسسه به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: روند انجام این اقدامات به سرعت در دست انجام بوده و سپرده‌گذاران نباید در این بخش نگرانی از خود نشان دهند زیرا بانک صادرات به خوبی در حال انجام امور مربوط به تسویه با سپرده‌گذاران میزان است.

مدیرکل اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی در ارتباط با موضوع شرکت پدیده شاندیز و فعالیت آن، خاطرنشان کرد: شرکت پدیده یک تشکیلات خصوصی است و مدیران این شرکت باید پاسخ سرمایه‌گذاران خود را بدهد. 
 
رسولیان افزود: مشکلی که هم اکنون برای شرکت پدیده به وجود آمده باید توسط مدیران این شرکت مدیریت شود و تنها در بخش دولت مجوزاتی باید برای ادامه فعالیت آنها برای بازپرداخت سرمایه گذاری به مردم انجام می‌شد که هم اکنون این اقدام اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار