مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی گفت: از زائران عزیز خواهشمندیم با توجه به برودت هوا و احتمال بارندگی در روزهای پایانی ماه صفر، حتما هنگام ورود به حرم مطهر، از روی كفپوش هایی كه در تمامی سطوح اماكن متبركه پهن شده تردد کنند.
کد خبر: ۱۴۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 10 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، حمید حبیبی پور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با پیش بینی بارندگی از چند روز گذشته كلیه صحن های حرم مطهر رضوی مجهز به كفپوش شده و افزون بر 30 هزار مترطول از مسیرهای تردد زائران در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) با این تجهیزات پوشیده شده است.

وی افزود: به موجب بارش شدید برف برای جلوگیری از یخ زدگی ابتدا كلیه كفپوش ها با شن و نمك پوشیده شده و سپس توسط نیروهای خدماتی برف از روی كفپوش ها جمع آوری می شود.

وی همچنین با بیان این مطلب كه جمع آوری برف ها در پایان توسط مینی لودرها انجام می شود، تصریح كرد: پس از فاصله گرفتن برف از كفپوش ها، برف توسط 8 مینی لودر در یك مكان جمع می شود و در صورت نیاز به بیرون حرم مطهر رضوی انتقال داده می شود.

مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی اظهار كرد: برای رفاه حال زائران پیاده كه برای سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند، در همه ایستگاه های استقبال، امكان اسكان و استفاده از غذای گرم برای زائران فراهم است و این ایستگاه ها به وسایل گرمایشی و تیم پزشكی و دارویی مجهز خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار