آتش400 میلیون خسارت را به بار نشاند
در پی یك آتش‌سوزی كه در انبار آزمایشگاه جهاد دانشگاهی شهرستان نیشابور، اتفاق افتاد، بیش از 400 میلیون تومان خسارت به تجهیزات آن وارد شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 15 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مدیر داخلی آزمایشگاه جهاد دانشگاهی شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این آتش‌سوزی بیش از 400 میلیون تومان خسارت مالی وارد كرده است، این حادثه در انباری اتفاق افتاد كه در آن تجهیزات و كالاهای مصرفی، سه یخچال، تجهیزاتی كه برای پشتیبان دستگاه‌های دیگر بوده كه اگر مشكلی برای دستگاه‌هایی كه هم‌اكنون در حال استفاده از آن هستیم، مشكلی برایشان پیش آمد، به عنوان پشتیبان و بك آپ بودند.

ابوالفضل درخشش در پاسخ به این كه آیا این تجهیزات بیمه بوده‌اند یا خیر، گفت: متاسفانه تجهیزات بیمه نداشتند؛ این تجهیزاتی بوده كه به عنوان یدك و پشتیبان دستگاه‌های در حال كارمان داشتیم. دستگاه‌های در حال كار هیچ صدمه‌ای ندیده چون در طبقات پایین بوده و دو انبار در طبقه بالا دچار حادثه شده است كه باید فراهم شود تا اگر مشكلی پیش آمد، در روند كار خدشه‌ای اتفاق نیفتد.

درخشش اظهار كرد: البته باید بررسی‌های بیشتری انجام شود تا میزان دقیق خسارات مالی برآورد شود كه طبعاً به بیش از 400 میلیون خواهد رسید.

وی در رابطه با علت حادثه نیز گفت: هنوز علت حادثه در دست بررسی است و فعلاً از سوی كارشناسان به ما اعلام نشده است.

گفتنی است؛ این حادثه اختلالی در روند فعالیت‌های این آزمایشگاه به‌وجود نیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار