فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : میزان کشفیات جرائم رایانه‌ای و اینترنتی در این استان را 84 درصد و همچنین میزان کشف سرقت در امسال نسبت به سال 92، 30 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹ 17 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، بهمن امیری‌مقدم در جمع خبرنگاران در آستانه ایام نوروز اظهار کرد: براساس وظیفه ذاتی پلیس که متولی برقراری نظم و امنیت عمومی است، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، نیروی انسانی، تجهیزات و به کارگیری پلیس افتخاری به زائران و مجاوران در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس و استان در ایام نوروز حضور فعالی خواهد داشت و افزود: از آنجا که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در نوروز 94 با افزایش 20 درصدی سفرها به خراسان رضوی مواجه می‌شویم، پلیس در راستای حفظ سلامت مردم با کسانی که از قانون تخطی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از راه‌اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در استان خبر داد و گفت: در این ایام هزار و 200 پلیس افتخاری برای ارتقای مباحث انتظامی و ترافیکی با ماموران نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در نخستین روز از بهار سخنرانی مقام معظم رهبری را در جوار بارگاه منور رضوی داریم، برنامه‌های متعددی برای تامین امنیت و برقراری نظم در سطح شهر مشهد تدارک دیده شده است.

امیری‌مقدم تصریح کرد: در روز طبیعت هم طرح‌هایی در حوزه‌های ترافیکی و انتظامی برای رفت و آمد شهروندان در نظر گرفته شده است و حتی در کمپ‌ها‌ی اسکان زائران نیز مشاوران پلیس مستقر می‌شوند.

وی افزود: در شب و روز تحویل سال 94 نیز در سطح شهر مشهد محدودیت‌های ترافیکی برای خودروها و موتورسیکلت‌ها اعمال می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه شعار پلیس در سال 94، آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی خواهد بود، خاطرنشان کرد: امسال پلیس در راستای برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و‌ سارقان اقدامات متعددی را انجام داده است.

وی افزود: میزان کشفیات جرائم رایانه‌ای و اینترنتی در استان خراسان رضوی 84 درصد و همچنین میزان کشف سرقت در امسال نسبت به سال 92، 30 درصد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: برای آرامش خاطر بیشتر مردم هر حکمی که دستگاه قضا برای متخلفان و مجرمان براساس احکام الهی صادر کند، بدون هیچ گونه اغماضی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: 83 طرح در موضوع مبارزه با موادمخدر اجرا شده که منجر به جمع‌آوری معتادان خطرناک از سطح شهر شده و در حال حاضر هم طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار