با وجود 400 سايت 3G در استان ؛
معاون مدير عامل شركت ارتباطات سيار در امور استان ها گفت: خراسان رضوي با دارا بودن حدود 400 سايت 3G ، بعد از تهران بالاترين پوشش آنتن دهي را دارا مي باشد.
کد خبر: ۱۵۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 26 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، مهندس طاهري بخش با توجه به وجود بارگاه مطهر رضوي و تردد ميليون ها زائر به شهر مقدس مشهد، درباره مهمترین اقدامات مخابراتی برای بهبود پوشش آنتن دهي افزود: شهر مقدس مشهد به دليل وجود بارگاه منور رضوي از اهميت خاصي برخوردار است و با تدابير ويژه‌اي كه براي ايام ماه محرم و صفر و به خصوص دهه آخر صفر انديشيده شد، از نظر كيفيت ، چه صوتي و چه ديتا هيچ مشكلي نداشتيم. چرا كه براي تمام ورودي ها افزايش ظرفيت داشتيم و توانستيم با استفاده از نظرات مشاوران زبده و طراحي خيلي عالي در اين خصوص ، ظرفيت شبكه را به 3 برابر افزايش دهيم.
وی افزود: از مشتركين همراه اول تقاضا دارم كه گوشي خود را در حالت اتوماتيك قرار دهند تا  قدرت انتخاب شبكه 2G و 3G را در هر جا كه در دسترس بود، داشته باشند و بتوانند از ديتاي پرسرعت شبكه همراه اول استفاده نمايند.
معاون مدير عامل شركت ارتباطات سيار در امور استان ها با اشاره به اینکه شبكه 2G به طور كامل در اين استان بازسازي و به آخرين تكنولوژي ها مجهز شده است درباره  پوشش آنتن دهي اظهار کرد: در حال حاضر 15 شهر استان را تحت پوشش قرار داده ايم كه در آينده نزديك ، به 20 شهر افزايش خواهد يافت.
طاهری بخش، در خصوص عدم پوشش در برخي مناطق مشهد، اعلام کرد:با بررسي به عمل آمده در سطح شهر مقدس مشهد ، 44 نقطه با مشكل عدم پوشش مواجه مي باشد كه در طي دو سال گذشته 24 سايت ، توسط سازمان هاي ذيربط جمع آوري گرديده است كه هر كدام از اين سايت ها تا شعاع 1 كيلومتري را پوشش مي داده است.
وی تصریح کرد: اگر سازمان هاي ذيربط مجوزهاي لازم را صادر نمايند، در كوتاهترين زمان ممكن و ظرف يك ماه ، نسبت به نصب BTS اقدام مي‌نماييم.
معاون مدير عامل شركت ارتباطات سيار در امور استان ها از مشتركين همراه اول خواست تا برای بهره مندی از ديتاي پرسرعت شبكه همراه اول، گوشي خود را در حالت اتوماتيك قرار دهند تا  قدرت انتخاب شبكه 2G و 3G را در هر جا كه در دسترس بود، داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار