آیت الله علم الهدی:
آیت الله علم الهدی در آخرین نماز جمعه سال 93 مشهد مقدس این سوال را پرسید که امروز چه میزان از مطالبات رهبری و از جمله 21 بار تاکید ایشان در خصوص مساله اقتصاد مقاومتی انجام شده است؟
کد خبر: ۱۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 21 March 2015

آیت الله علم الهدی در آخرین نماز جمعه مشهد مقدس در سال 93 با طرح این سوال که «امروز چه میزان از مطالبات رهبری که خطاب به مردم بود انجام شده است؟»،افزود: مقام معظم رهبری 21 بار در خصوص مساله اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

امام جمعه مشهد یادآور شد: طبق فرمایشات مقام مظم رهبری، مردم باید از کالای داخلی حمایت کنند و سطح اسراف را پایین آورند، چرا که 36 سال پای درخت نظام خون شهید ریخت، بنابراین چرا باید به دنبال جنس خارجی باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «مقام معظم رهبری در سال 93 اهمیت ویژه‌ای برای مسائل فرهنگی قائل شدند و فرهنگ را مقدم بر اقتصاد دانستند»، یادآور شد: مردم در عرصه امر به معروف و نهی از منکر چقدر گام برداشتند؟

وی با اشاره به اینکه«دستگاه‌های دولتی و متولیان فرهنگی چه میزان در این مسیر قدم برداشته‌اند؟»، ادامه داد: این ضایعات فرهنگی و جریاناتی که در هر گوشه مملکت به اسم شادی جوانان، این قشر معصوم را ملعبه می‌کنند تا فضای کشور را لائیک گردانند.

وی افزود: این جریانات به دنبال آنند که در پی لائیک شدن فضای کشور، در انتخابات آینده دیگر مردم به دنبال رای دادن به نیروهای انقلابی نباشند.

علم الهدی عنوان کرد: بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس خبرگان رهبری مربوط به اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی بود و ایشان اسلام ناب را همان اسلام حداکثری دانستند و اعلام کردند که آن‌هایی که شعار اسلام حداقلی را سر می‌دهند دست در دست کسانی هستند که اسلام هراسی را به راه انداخته‌اند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه «آن‌هایی که مدعی تغییر رفتار هستند، در حقیقت به دنبال تغییر نظام‌اند»، یادآور شد: باید رهنمودهای رهبری را در سال 93 نصب العین قرار دهیم.

امام جمعه مشهد خطاب به دولت عنوان کرد: آقای دولت چقدر از برنامه‌ریزی‌های شما بر پایه اقتصاد مقاومتی پی‌ریزی شده است؟ و برنامه‌های واحد تجارت و صنعت چه طور براساس اقتصاد مقاومتی تنظیم شده؟ چه میزان شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه کشور که در راستای مطالبات مردمی بود، شکل گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولین کشوری ولایتمدار و متدین هستند و باید در اجرای مطالبات رهبری کشور را مدیریت نمایند.

وی افزود: رهنمودهای رهبری در آغاز هر سال، مختص به همان سال نیست بلکه مربوط به دوران آینده است و مطالبات رهبری راهبرد نظام است و باید تداوم یابد.

علم الهدی تاکید کرد: مدیران نظام باید ببینند در کنار اجرای رهنمودهای رهبری،چه میزان توانسته‌اند مدیریت جهادی را محقق سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار