با حضور گروه فدک الزهرا(س) اجرا می‌شود ؛
برنامه تلویزیونی بشری که به صورت هفتگی از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود جمعه این هفته با حضور گروه تواشیح فدک الزهرا(س) مشهد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 03 March 2016
به گزارش تابناک رضوی ، برنامه «بشری» این هفته با حضور جمعی از اعضای گروه بین‌المللی تواشیح و همخوانی فدک الزهراء (س) مشهد بر روی آنتن می‌رود.

قاریان مشهدی میهمان شبکه قرآن

در این برنامه که شامگاه جمعه 14 اسفند ماه از ساعت 22 الی 24  از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود، بینندگان و مخاطبان برنامه در قالب گفت‌وگویی صمیمانه‌ ، با زندگی و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی گروه بین المللی فدک الزهراء (س) آشنا خواهند شد.
این برنامه تلویزیونی که به منظور معرفی اساتید، پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی و در جهت تکریم چهره‌های قرآنی به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود شامل بخش‌هایی از جمله گفت‌وگو با چهره‌های قرآنی، پخش تلاوت‌های ناب از اساتید قرآنی کشور ، تصاویری خاطره انگیز از اجرای گروه های تواشیح طی دهه‌های گذشته و تلاوت‌های تلویزیونی است که برای اولین بار پخش می گردد.
تهیه کننده این برنامه پرمخاطب محمد سلیمی و اجرای آن به عهده هادی صلح جو می باشد.
گفتنی است تکرار این برنامه روزهای شنبه از ساعت 13:30 تا 15 از این شبکه تلویزیونی پخش می گردد.
گروه فدک الزهرا شامل آقایان مهدی رضایی ، هادی رضایی ، مهدی افخمی ، مصطفی احمدی، مرتضی حقانی ، مرتضی سعادت ، جواد کاشفی ، سید جمیل حسین زاده و محمد علی شیعه است که در سال 74 تاسیس شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار